4.bölüm(beni delirtiyorsun)

15 1 0
                                    

İş bitti şirketten çıkıp evime gittik "rahat olabilirsin sevgilim" Yanıma geldi beni belimden tutup kendine çekti bende elimi boynuna koydum "olurum bebeğim ama biz şu yarım kalan işimizimi bitirsek" Dudağıma yaklaştı geri çekildim "tae açım ama" Yüzüme baktı "beni ye" Yabaklarını sıktım "seni yiyemem yoksa sen yok olursun" Gülümsedi bende gülümsedim "yokmu olurum" "Hmhm" Beni kendine daha çok çekti "ne yemek istiyorsun" "Makarna,makarna yapalım" "Yapalım güzelim" Dudağıma bi öpücük kondurdu gülümsedim "hadi mutfağa gidelim " Arkamı döndüm tam gidecekken beni kucağına aldı "yaa taeee" Gülümsedim "böyle git" Gülümsedim "peki tamam".

Mutfağa doğru gitti beni tezgaha oturtu " Tae yayın açalımmı" Bana yaklaştı "aç bakalım" Telefonumu aldım instagram dan yayın açtım kısa sürede baya kişi girdi telefonu sabitledim "nasıl bir makarna yapalım güzelim" "Hmm" Yanağımı hafif ısırdı "yerim seni yaa" Gülümsedim "yer misin" İyice bana yaklaştı bacaklarımı beline koydum oda elini iki tarafada koydu beni sıkıştırdı "yerim" Biraz utandım "ya tae dur yemek yapalım" Gülümsedi "tamam tamam " Beni bıraktı ve makarna ve sos çıkardı tezgahtan indim "sen otur istersen ben yapayım yardım istersem silerim sana" "Peki tamam " Sandalye çekti oturdu beni izlemeye başladı.

Makarnaları suya koymuştum sos ü hazırlıyodum belimde bir el hissetim taehyung belime sarılmış kafasınıda omzuma koymuştu "olmadımı hala" "Olmadı bebeğim" "Yaa ama ben acıktımmm" Taehyung a döndüm burun buruna geldik "çok mu acıktın" "Evet" "Beni ye" "Yiyeyim" Dudağıma yapıstı öpmeye başladı bende karşılık verdim 2 dk sonra ayrıldım "sonra devam ederiz" Dudak büzdü "offf peki"

__________________

Yemeklerimizi yedik ve odama gittik beni duvarla arasına aldı ve öpmeye başladi karşılık verdim yavaş yavaş üstümü çıkarmaya başladi bende onun üstünü çıkarıyordum üstümü çıkardı sadece boxer ım vardı ondada aynı dudağımdan ayrıldı beni yatağa itti üstüme çıktı ilk benim sonra kendi boxer ını çıkardı penisime sırıtarak baktı parmaklarını uzattı "yala güzelim" Yalamaya başladım parmaklarını çekti ve içime soktu "ahmm" Sırıttı gel git yaptı.inliyodum ıslanmaya başlayınca parmağını çıkardı ve içime girdi.

Zevk almaya başlamıştım gelgit yapıyordu "ahhmmm taee hızlannn" Hızlandı "oh" İkimizde çok zevk alıyorduk beni öpmesini istiyordum kafamı kaldırdım ve dudaklarına kapandım öpmeye başladım oda beni öpüyordu telefonum çaldı dudaklarımı bırakıp telefonu açtı.

"Alo"
"Alo noldu jimin"
Hala beni beceriyordu
"Jungkook nerde"
"Duşa girdi"
"Tm dışarı çıkalımmı dıcektım de"
"Oh jimin bizim işimiz var"
"Peki görüşü-"
"Ahhhmmm"
"Lan noluyor orda"
"Bişey yok"
"Siz sikişiyonuz mu"
"Evet"
"Ooo tamam ben kapatıyım bayy"
"Bay"

Yüzüne kapattı "güzelim niye ses çıkarıyorsun" "Tutamadım kendimi" "Sana ceza" Dahada hızlandı "aaahhh hmmmm" Sırıttı yatak sallanıyordu "beni deli ediyorsun Jeon" "Ah ö-öyle mi yapıyorum" "Evet bebeğim" Dudaklarına kapandım öpüşmeye başladık.

Aradan 1 saat geçti duş almış salonda oturuyoduk kapı çaldı ayağa kalktım ve açmaya gittim kapıyı açtım gelen....
___________

Bölüm sonuuu
Nasıl olmuş
Oy verin plss byssss💗

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 01 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

JeonsvianHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin