3.bölüm(ilk öpücük)

16 0 0
                                    

Kendimi yatağa attım acaba kabul etsemiydim onu seviyodum ama...bilmiyorum kabul etcektim sanırım çünkü gerçekten iyi birisiydi gözlerimi kapadım ve uykuya daldım...

Bildirim sesi ile uyandım mesaj taehyung dan gelmişti

Taehyung
Jungkook?uyandınmı
/güzelim

Jeonum
Evet şimdi uyandım

Taehyung
Hm tamam şirkete bereber gidelimmi?
/kabul et

Jeonum
Hmm olur

Taehyung
Tamam seni 10dk sonra alırım

Jeonum
Tamamda evi hatırlıyormusun?konum atayimmi?

Taehyung
Hatırlıyorum güzelim/
Hatırlıyorum

Jeonum
Peki tamam görüşürüz♡

Taehyung
Kalp.../
Görüşürüz ♡

~cheryyjeon çevrimdışı~

~thv.w çevrimdışı~

Jungkooktan

Yataktan kalktım direk banyoya gittim elimi yüzümü yıkadım ve odaya geri gittim hazırlandım kapı çaldı aşağı indim taehyung gelmişti beni baştan aşağı süzdü "woow prenses çok güzel olmuşsun" Gülümsedim "teşekkür ederim sizde çok yakışıklı olmuşsunuz" Oda gülümsedi "senin kadar değilim ama bizdede var bi şeyler" Dıcek bişey bulamadım gülümsedim "gitsekmi artık" "Gidelim" Arabaya doğru yürüdü arkadından gittim kapımı açtı "geç bakalım" Gülümsedim "geçeyim" Koltuğa oturdun kapımı kapattı ve arkadan dolaşarak sürücü koltuğuna oturdu ve arabayı çalıştırdı sürmeye başladı.

"Düşündün mü" Ona baktım yola bakarak bi soru sormuştu "evet düşündüm" Arabayı kenara çekti "cevabın" Derin nefes aldım "seni seviyorum taehyung senle çıkarım" Gülümsedi "gerçekten mi" "Hmhm gerçekten" Dahada gülümsedi ve dudağıma yapıştı karşılık verdim kucağına çıktım elini belime doladı bende elimi boynuna doladım.

Hafif sürtündüm beni kendine bastırdı dillerimizi buluşturduk.fırsat bulmuş gibi dilini ağzına aldı ve emmeye başladı. Dilimi bıraktı ve sertçe öpmeye devam etti alt dudağımı ağzına aldı emmeye başladı bende üst dudağını emiyodum bi süre öle kaldıktan sonra ayrıldı."işi siktir et eve geçelim" "Olmaz ama 2 gün sonra toplantı var ona hazırlanmamız lazım" "Offf ama daha 1 gün var ya" "Oflama sevgilim iş bu" "Peki güzelim" Ellerimi omzundan çektim,oda aynı şekilde elini belimden çekti.

Sanki belimde bişey oldu elleri belimi sıcak tutuyo gibiydi."aşkım incekmisin kucağımdan" İnmek istemiyodum "peki ineyim" Tam inmek için hamle yapacakken beni durdurdu "istersen kucağımda git" "Zorlanmaz mısın" "Hayır bebeğim" "Tamam" Kuala gibi sarıldım oda arabayı sürmeye başladı iyice kucağına yerleştim kafamı boynuna gömmüştüm."rahat mı güzelim" Kafamı aşağı ve yukarı doğru salladım "çok rahat" Sırıttı bende gülümsedim.

Kucağı gerçekten çok rahattı

Şirketin önüne geldik "güzelim in hadi" İnmek istemiyodum çok rahattı "ya ama inmek istemiyorum" "Bebeğim iş çıkışında daha çok oturursun" "Öf peki"
Kucağından indim oda arabadan indi kapıyı kapatıp kilitledi elimi tuttu şirkete doğru gittik"taehyung " Ona baktım oda bana baktı "efendim" Derin nefes aldım inşallah kabul ederdi "işten sonra evime gelsene" Düşünmeden direk cevap verdi "tabiki gelirim güzelim" Gülümsedim "gerçekten mi" "Evet gerçekten" Yanağından öptüm gülümsedi şirkete girdik ve odaya gittik.

Masasına oturdu bende önündeki koltuğa "jungkook senden bi şey isticem" Ona baktım "ne isticeksin" Derin nefes aldı "şey minjinin odasına gidip şunu imzalamasını söylermisin" "Oh peki" Ayağa kalktım "ver" Kağıdı uzattı aldım "hızlı ol ama kook" "Tamam" Odadan çıktım ve minjinin odasına gittim kapıyı çaldım ve içeri girdim "ne istiyorsun" Masasının önüne geldim "imzala şunlari hızlı ol" Yüzüme baktı "sen kimsinde bana emir veriyorsun".

Kahkaha attım " Kim taehyung un sevgilisiyim"

Resmen buz kesildi "noldu canım şaşırdınmı hadi imzalada gideyim" Kağıda baktı gözleri büyüdü kağıtta ne yazıyoduda böyle baktı anlamadım "ne ama nasıl beni nasıl kovar" Güldüm "haketmişsin demekki hadi imzala sonrada burdan-" Sözümü kesti "gitmesi gereken biri varsa oda sensin jungkook" Hiç takmadım lafıma devam ettim "siktir olup git".

Bişey demedi sinirli ve kağıdı imzaladı sonra bana verdi "al" Kağıdı alırken yanlışlıkla eline derdim ve direk elimi sildim "ıyy iğrenç mikrop kapmasam bağri" Ayağa kalktı "ne diyosun sen".

" Algılama zekan yokmu" "Yok!" Elini kaldırdı ve bana tokat attı kafan yan tarafa kaydı "büyüklerinle doğru konuş jungkook" Bişey demedim "yoksa bu şitketi sana dar ederim anladınmı Jeon Jungkook!" Kapı açıldı içeri sinirli bi şekilde taehyung girdi.

"Noluyor burda" Minji taehyung a baktı "bana vuruyor canım acıdı" Minjiye baktım "ne saçmalıyosun sen demin bana tokat attın ya" Bana baktı "hayır inkar etme ju-" Taehyung minjiye sert bir tokat geçirdi "onun adını o pis ağzına alma!" Bağırmasından hafif tırsmıştım "bak ya sen kimin şirketini kime dar ediyosun ne sikim sanıyosun kendini" Bişey demiyordu "burdan 5 dk içinde siktir olup gitmezsen hiç iyi şeyler olmaz!" Gene bişey demedi "ANLADINMI BENİ" kafasını olumlu anlamda salladı "a-anladım" Elimi tuttu ve dışarı çıktık "iyimisin güzelim" Elini yanağıma götürdü ve baş parmağıyla okşadı "i-yiyim tae" Biraz kaşlarını çattı "hayır iyi değilsin,korktunmu sen?" Ne dıcektım korkmadım desem yalan söylüyorsun dicekti doğruyu söylesem ne yapar bilmiyorum "evet" "Neyden korktun güzelim" "Demin bağırdın ya o yüzden"

"Oh güzelim sana o sesi hayatta çıkarmam sakın korkma" Bana sarıldı bende ona sarıldım 2 dk sonra ayrıldık ve odaya gittik minjiyi işten atmıştı ikimizde bir oh çektik bi baş belasından kurtulmuştuk.

Bölüm sonu

Beğenmişsinizdir inşallah
Oylayın plss bysss💗

JeonsvianHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin