Kookie
Jiminin çok heycanlıyım yaMochim
Bebeğim heycanlanmakta haklısın sonuçta kim taehyung un sekreterisin artıkKookie
Evett nasıl biri acaba yaMochim
Bilmiyorum ki neyse hadi yat uyu yarın erken kalacaksınKookie
Haklısın ben uyuyim iyi geceler bebişimMochim
İyi geceler tatlımm○jm.sie çevrimdışı○
○cheryyjeon çevrimdışı○
J
JUNGKOOKTAN
sabah oldu çok heycanlıydım hemen üstüme siyah bir takım elbise giyip evden çıktım otobüse bindim ve şirkete doğru gittim acaba nasıl biriydi bana nasıl davrancaktı.
Şirketin önünde indim ve binaya girdim odayı bulmaya çalıştım ve buldum derin nefes aldım ve kapıyı çaldım."gir" İçeri girdim ve karşımda duran siyah saçlı esmer tenli siyah takım elbise içinde olan taehyung a baktım.siktir çok yakışıklıydı bu kadar yakışıklı olamazdı.
"Ben yeni sekreteriniz"kalbim durcaktı" İsmin ne"ismim benim ismim neydi"j-jeon jungkook "salak jungkook niye kekeliyorsun"hm güzel bende kin taehyung biliyorsundur" Biliyorum biliyorum "hmhm benden bi isteğiniz varmı" Beni istesenee"su getirirmisin Jeon""peki efendim"
odadan çıktım mutfağa gittim bi bardak su aldım ve geri odaya çıktım suyu masanın üstüne koydum"buyrun efendim""sağol Jeon"suyu içmeye başladı çok sexy duruyordu içeri birisi girdi ve direk taehyungun boynuna sarıldı taehyung da elini kızın beline doladı kimdi bu?
"Noldu güzelim neden geldin" Güzelim mi?"seni özledim hayatım"ne yaşanıyor burda "işten sonra yemeğe çıkarız" "Süper olur" Bana baktı"bu kim"taehyung da bana baktı "yeni sekreterim Jeon Jungkook" Beni bi süzdü beğenmemiş gibiydi "hm tamam neyse ben gideyim" "Git bakalım" Kız beni omzuyla ittirip gitti o omzu biyerine sokardım da neyse
"Bay kim sevgiliniz miydi?" Böyle soru mu olur jungkook ya "hayır eşim 1 yıldır evliyiz" Kalbimde bi sızı oldu niye böyle oldu ki"hm güzel miş""evet,otursana ayakta kaldın"koltuğa oturdum o sırada jimin aradı ayağa kalktım ve dışarı çıktım açtım"noldu jimin""kook buluşalımmı""işteyim ya izin alayım gelirim""tamam seni şirketin önünde beklicem""tamam bay"telefonu kapattım ve içeri girdim taehyung bana bakıyordu "o kim Jeon" "Arkadaşım jimin" "Ne diyor" "Buluşmak istiyorda gidebilir miyim" Biraz düşündü "git bakalım" "Teşekkür ederim bay kim" "Rica ederim Jeon ama geç kalma bir saat içinde gel" "Tamam görüşürüzz" "Görüşürüz"
Dışarı çıktım jimin beni bekliyordu koşarak yanına gittim ve boynuna atladım oda elini belime doladı "oyy çok özlemisim seni" "Bende seni kook" Biraz öyle kaldık sonra bıraktık birbirimizi şirkete baktım ve taehyung ü gördüm camdan biraz sinirli bi şekilde bize bakıyordu direk jimin e döndüm "gitsek mi taehyung bura bakıyor" "Tamam tamam gidelim"...●
●
●Hellüüü
Beğendiniz mii
Oy verin lütfen
Byyy💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jeonsvian
Romansakim taehyung 1 yıllık evli ülkesinde ünlü bir iş adamıydı bir gün aldığı yeni sekreteri Jeon Jungkook a hisleri olmaya başlamıştı semetae! ukekook!