hapsedilen gözler

3 0 0
                                    

Dünkû olaydan soon sonra vurulan adamı hastaneye gõtürmüş ve  günün geri kalanını "ZAKKUM" Soyadında olan  adamı bulmak için bir ara araştırma yapmış ancak hiçbirşey bulamamıştım bu çok içler acısıydı.

Kahvemden yudum yudum içerken telefonumun titremesiyle kahvey kupunu masaya bıraktım ve telefonu açıp kulağıma gõtürdüm  "Merhaba hanımefendi dün  beni hastaneye yetiştirdiydiniz hatirladiniz mi ".derin bir iç çektim "evet  hatırlıyorum size nasıl  yardımcı olabilirim".Adam bir sure  sessiz kaldı sebebini anlayamadım "bir parti vereceğim  sende davetlisin mutlaka gel konumu atarım". Ardından telefonu kapadı herneyse ki bu partiye katılacaktim  sebebsiz  istiyordum.

Üstüme zarif ve  tutkulu bir kırmızı elbise  ve koyu kırmızı ojeleri tırnaklarıma sûrdûm

saçlarımı hagif dalgalandırdım ve kırmızı rujumu sürdükten sonra atılan konuma gitmeye koyuldum

Arabamı  paarkettikten sonra mekanın dış mimarında gezindi  gozlerim  göz alıcı bir mimaardı kapıya doğru ilerledim ve içeriye girdim buranın güvenliği fena  değildi ama  ben alt edebiliyorsam herkes ederdi  anladığım kadarıyla saygın üyeler vardı çoğunlukla. Üst kata çıkmaya başladım burada büyük bir salon vardı ve belirli barlar birtane Bara geçip orururken kendime beyaz şarap söyledim çok ağır içmemeliydim tetikte olmalıydım yandaki sandalyeye oturan adamı incelerken dikkatimi çekmişti dudaginin kenari kivrilirken "Gözünû ûzerimden alabilecek misin bayan" . Vucudunu  tamamen Bana döndüğünde  o da AZ once ona yaptığimdan farksız beni süzmeye başladı "burası saygın ailelerin katılacağı biryer   sizi tanimiyorum soy adınız nedir nedir" gözlerine bakarak ne yapmaya çaliştigini anlamak istercesine  gözlerimi kıstım "bilmeniz gerekmiyor" Adam çenesini sıvazladı ve suratında pişkince bir gülümseme yer aldı "Ben  ılgaz  erdenet leydim sizinle tanışmak bir şeref".Adam ılımlı konuşsada çok açık vermemeliydim  " Devin Karel".

Elimi eliyle tutup dudaklarına gõtûrdü ve elimin ûstünü öptû.Elimi yavaşca ondan uzaklaştırırken partinin sıkıcı bir Hal aldığını görebiliyordum ayağa  kalktım ve üstümü düzeltirken  "size iyi geceler   ılgaz bey " . Arkamı dõnüp aşağı katın merdivenlerine ilerlemeye başladım ve arkamdan gelen sesle dudaklarım seri halde kıvrıldı "sanada iyi akşamlar   yakamoz".

Merdivenlerden yavaş yavaş aşağıya inerken   yanımdan geçen adama kaydı bakışlarım ister istemez  kayar kaymaz  göz göze geldik onun  buzzullarında donacakmış gibi  hissettim ve onunda benim alevlerimde  yancakmış gibi..

Bölüm sonu...






Ateş Ve BarutWhere stories live. Discover now