KANLI KURŞUN

8 1 0
                                    

Koridorda  ki çığlıklar  git gide  artarken yukari  merdivenlerden insanlar hızlı adımlarla inmeye başladı büyük ihtimalle tahliye içindi yukarıya  hızlı adımlarla çıkarken önüme  çıkan insanları es geçiyordum ne kadar hızlı olursam o kadar Kardı çünkü silah  seslerinin aldatma olduğunu anlayamayacak kadar aptal değildim

Yukaridaki kata çıktığımda katta  derin  bir sessizlik vardı katı tahliye ettiklerini biliyordum ama sorun şu ki bu sessizlik iyiye işaret değildi topuklularımın sesi zeminde  ses çıkarırken yavaş yavaş ilerlemeye başladım ve arşiv  odası yazan  kapıya doğru ilerlediğim Anda  kurşunun zemine düşen sesiyle  duraksadım ses bu Kattan değil aşağı Kattan gelmişti güvenlikler veya personellerin olacağînı zannetmiyordum çünkû herkesi dışarı çıkarmışlardı birazdan is polisler  silahın patlamasından dolayı buraya gelip genie kapsamlı bir araştırmaya yelken açacaklardi.kemerimin  yanındaki silahı  çıkardım ve aşağı merdivenlerine yurumeye koyuldum merdivenlerden yavaş yavaş inerken yerdeki  mermiye odaklandı bakışlarım etrafındaki kırmızı sıvıya göre kanlı bir mermi  birinin  kanını akıtmışı  eğilerek onu  alacakken namlu patladı ve deli fişek gibi olan merminin nereye isabet  ettiğini anlamam zor olmadı "kahretsin" bugün hisseler için konuştuğum adam tam  olarak göğüs kafesinden vurulmuştu bedeni  zemine düşerken derin derin aldığı nefesleri işittim  silahı kimin  ateşlediğine bakmak için önüme döndüğüm anda   bir adam benden 10 20 adım uzaktaydi ve elinde bir silah vardi tahminlerime göre bu admda çaylak ve acinasi bir durum vardı bu bir tuzakmıydı dive düşünmüyor değildim çünkü silahı sağ eliyle tutuyordu bu açıya bakarsak kurşunun beni sıyırıp  biraz  arkamda Duran adamı vurması ciddi bir komedi olurdu bu bir plandı ve oyun oyunu sürdürmeyecektim çünkü kimsenin oyununa alet değilim.

Adam silahını Bana doğrulttuğunda ona doğru yürürken  topuklumdaki kücük bıçağı çıkardım ve Tam boynuna isabetli şekilde fırlattım adamı gözleri kayarken  boğazından oluk plus kan  akıyordu ama konušabilirdi "kimin köpeğisin?" Adam zarzor  birşeyler söylemeye çalışırken bir kelimeyi zarzor duydum "ZAKKUM" bu bir isimden çok soyadı gibi duruyordu dudağımın kenari yukariya kivrilirken  silahımın namlusunu  kalbine bastırıp  kalbini  kurşunladım adam saniyeler içinde ölürken aklımdan geçen tek şey  o adam veya adamları bulup nasal  Def edeceğimdi.

Ateş Ve BarutWhere stories live. Discover now