Diğer adamlar hareketlenirken onlara döndü bakışlarım döndüğüm anda çivi gibi olsukları yere çakılı kaldılar sırtına katana sapladığım kadından katanaları çıkardım ve biraz havaya tuttum koyu kırmızı kan damlarken zeminin kan olduğunu farkettim o sırada ılgaz cebinden çıkarttığı mendili Bana uzattı mandible kanla kaplanmış katanaları silerken diğer 4 kişiye baktım kaçmak ve dövüşmek arasinda kalmış gibiydiler " kaçabileceklermiş gibi" katanayı habit konumda tutarken beklemediğim bir dumune oldu birinin yuruume seslerini işittim yaklaşarak " sanki onları öldürebilecekmişsin gibi". Sesin geldiği tarafa döndûğümde bir grup girdi görüş alanıma 2 erkek 2 kız gene erkeklerden biri konuştu "uslu durmabı tavsiye ediyorum yoksa canını yakmaktan çeknmeyeceğim". Dudağımın kenarı usulca kıvrılırken
alayla onlara güldüm"yapabilecekmişsin gibi ". Kadınlardan birinin eksik olduğunu farketmemle arkamda soğuk namluyu hissetmem bir oldu kulağıma sıcak bir ses konuştu "beni mi arıyordun?". Gözlerim ılgazı aradı fakat ortalıkta yoktu "pes et ". Silah sırt bölgemdeydi aksi hareket yaparsam patlardı o namlu ama hızlı hareket edersem düşük olasılık " ne diyeceğim biliyormusun canın cehenneme " bir milim kıpırdamıştımki namlu patladı ve omzumdaki keskin acı tüm bedenimi sardı "ups galiba ıskaladım". Kadın gülerken bu benim avantajımdı hemen seri döndüm ve suratına tekme geçirdim kadın sendelenirken diğer kadın harekete geçti ve bu yöne koşmaya başladı tere düşürdüğüm katanayı almamla sırtıma yediğim tekme bir oldu katanayị ter çevirip Tutma tarafıyla kadının yuzune geçirdim kadın yere düşerken diğer kadında elindeki silahla beni hedef almıştı ki başının ortasından geçen kurşun ve bum kadının yere düşen slüeti kadını vuran ılgazdı Bana göz kırptı ardından Bana doğru gelirken olduğu yere kapaklandı ne olduğu anlamadığımda AZ önceki adamın elindeki oku görmemle ter dökmem bir oldu çünkü zaten kolumdan vurulmuş vaziyetteydim ve bulanık görüyordum elimdeki katanaya baktım birde adama oklardan kılpayı sıyrılarak adama doğru koşmaya başladım ve adamın karnına yumruk attım adam boğazımı tuttu ve üstüme çıktı "Meraki etme seni öldurmeyecegjm ama namusun 5 Para etmeyecek " pis pis sırıtırken bende sırıttım seni tanga Ile millete sunacağım sikik herif ve bir acı haykırış adamın Eli boğazimi birakirken derin nefesler alıp ayağa kalktım ve adamı süzdüm ve zevkle güldüm penisine saplanmış olan katanayı gösterdim ve seninkinin değerini çöp ettim andaval adam ayakta ayyaş gibiyken katanaya ayağımla tekme geçirdim ve vucudu yere düştü baş ucuna gittiim Halen yaşıyordu elimle yüzünü okşadım "çok kırmızısın favorim". Ardından ayağımı nefes borunusa bastırdım saniyeler içinde nabzı kayboldu derin derin nefes almakta zorlandım ve bayılmak uzereyken son hatirladigim ılgazın Bana koşmasıydı...
BÖLUM SONU
YOU ARE READING
Ateş Ve Barut
Teen FictionX: Bencilliğin zehir gibi : zehirlenmek mi istiyorsun X:pişman olacaksin X:Öyleyse pişman et beni