7

39 7 3
                                    

    Hillary's POV

Müdür gürültüden dolayı başını, dirseklerini masaya yaslamış olduğu ellerine yaslamıştı. Baş ağrısı biraz olsun geçsin diye alnını okşadıktan sonra başını kaldırmış, duruşunu dikleştirmişti. Tüm veliler buradaydı. Sadece Seokjin ve Namjoon'un iki ebeveyni gelmişti onun dışında sadece anneler buradaydı. Çocuklar kapının bir-iki adım ilerisinde sıra olmuştu. Sıra aynen şu şekildeydi: Jackson, Yugyeom, Bogum, Seokjin, Namjoon, Hoseok, Jimin, Jungkook ve Taehyung. 'Rahat ol' pozisyonunda bekliyorlardı.

Bogum'un annesi çirkefleşmiş Seokjin'in Hyeri annesine bağırıyordu. Tabii, Yugyeom ve Jackson'ın anneleri de durur mu, Park ailesine yaranmak için ellerinden gelenleri yapıyorlardı. Bogum'un annesi Hyeri'ye bağırmaya başlayınca Aeri de savunma moduna geçmiş ve karısını savunmaya başlamıştı. Diğerleri de kendi aralarında birbirlerine bağırıyorlardı. Bu bağırışmalar uzadıkça müdür otoritesini sorgulamaya başlıyordu. Kısa zamanda tahinimi istemeliyim, diye düşündü.

Namjoon ilk defa böyle bir duruma düştüğünden oldukça gergindi. Arkada birleştirdiği ellerini yumruk yapmış, tırnaklarını avuç içine batırmaya başlamıştı. Seokjin bunu fark ettiğinde Namjoon'la kolları arasındaki boşluğu doldurmuş ve arkasında duran eliyle Namjoon'un elini tutmuştu. Namjoon şaşkınca ona baktığında Seokjin ona gülümseyip göz kırpmıştı. Bunu kimsenin fark etmediğini düşünüyorlardı ama Baekhyun'un gözünden hiç bir şey kalmamıştı hatta yanında duran kocasını dürtüp gençleri göstermişti. Chanyeol oğlunun adının böyle bir olayda -kavga olayında- bulunmasından oldukça rahatsız olmuştu ve bu olaydan sorumlu tutacağı kişi de Seokjin'di. Onları böyle görmesi de onu daha da sinirlendirmişti.

Chanyeol bir anda "Yeter!" diye bağırmıştı. Kadınlar susup ona baktı. Müdür Chanyeol'a minnettar bir şekilde bakıp konuya devam etti ve çocukların da konuşması gerektiğini buyurdu. Taehyung'dan başlayarak hepsi olayı anlatmıştı. Sıra Namjoon'a geldiğinde o kadar gerilmişti ki o an kusabileceğini düşünmüştü. Seokjin'in elini 3 kere sıkması ile derin nefes alıp olayı o da anlatmıştı.

Olayı olan şekilde anlaymayan sadece 3 kişi vardı: Bogum, Yugyeom ve Jackson. Onlara göre sadece Namjoon ile şakalaşmışlardı, Seokjin'ler olayı büyütüp onlara saldırmışlardı. Ve bunu söylerkerken öyle bir mizaç kullanmışlardı ki sanki tek suçlu Namjoon ve Seokjin gibi durmuştu. Seokjin dayanamayarak Bogum'a bir daha laf attı. İkili kendi aralarında sözlü bir kavgaya girerken Jackson ve Yugyeom'un lafa atılmasıyla Jimin ve Hoseok'ta lafa atılmıştı. Namjoon kendisini ortada kalmış ve her şeyin suçlusu gibi hissediyordu. Bogum'un annesi de lafa atılacak gibi olduğunda Aeri onu engellemişti.

En müdür onları susturmuş ve bu olayın Namjoon'un ailesinin talebi ile disiplin komitesine taşınması gerektiğini söylemişti. Olay gittikçe daha da büyüyordu. Hepsi çıkarken Chanyeol Seokjin'i, Hyeri Namjoon'un yolunu kesmişti. 

Hyeri Namjoon'la tatlı bir sohbet yürütürken Baekhyun yanlarına gelmiş ve bir anda Namjoon'u unutup onla sohbet etmeye başlamıştı. Baekhyun'un telefon numarasını almış, iki dakikada arkadaş olmuşlardı. Ve bir ara ailecek akşam yemeğine beklediğini söylemişti. Cidden Baekhyun'la enerjileri çok uyumuştu.

Diğer taraftan Chanyeol, Hyeri'nin aksine Seokjin'le sertçe konuşuyordu.

"Oğlumla bir daha iletişim kurman istemiyorum. Oğlumun adının bir daha böyle bir olay yüzünden anılmasını istemiyorum." Chanyeol bunları söylemiş, tam arkasını dönüp gidecek iken Seokjin'in konuşması ile tekrar ona bakmıştı.

"O zaman boşanın efendim. Veya okul değiştirin. Ama böyle olaylar okuldan okula geçer. Oğlunuz hangi okula giderse gitsin sizin yüzünüzden zorbalığa uğrayacak, boşansanız bile. İğrenç bir dünyada yaşıyoruz efendim. Ben sadece oğlunuzu korudum ve bundan dolayı pişmanlık duymuyorum, bir daha olsa bir daha yapacağım. Eminimki Namjoon'da kendisini koruyabilir ama onun yanında olacağım efendim."

Lunch |Namjin|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin