Bölüm 3

638 6 0
                                    

İyi okumalar dilerimm ...

Furkan hocanın odasına doğru ilerliyordum daha nerede olduğunu bile bilmiyorum. Bu adam ne yaptım da beni odasına götürüyordu ki daha ilk günüm amk. Furkan hocanın önünden yürüyordum ve bana baktığını hissedebiliyorum.

F: İşte burası odam küçük hanım.

Küçük hanım derken neyse .

K:Tamam hocam .

Heralde sadece onun odası idi çünkü odam demişti. Kafamı kaldırdığımda aslında her hocanın kendi odası olduğunu gördüm odaların kapılarının üzerinde asılı isimleri vardı.

F: Geç otur şöyle Kumsal.

Otururum. Allah'ım sen bana yardım et ne diyecek bu adam .

K:Hocam neden geldik?

F:Sen çok mu meraklısın ?

Hoca bunu diyince sustum . Hocanın küçük bir musluğu vardı onun hemen üstünde ise bardakları ordan bir tane bardak aldı ve su koydu.

F:Al bakalım

K: Teşekkürler hocam.

F:Rica ederim prenses

Hoca cilve yapıyor resmen neden bilmiyorum ama hoca her konuştuğunda içim bi garip oluyordu.

F:Evet.Sana bağırdığım için çok özür dilerim Kumsal sadece seni korumak istedim.

Ne koruması amk bu hoca ne saçmalıyor.

K:Ne?

K:Hocam özür dilerim efendim demek istedim.

F: Sıkıntı yok. Seni korumak istememin amacı biraz ağır konuşucam ama Atakan tam bir orospu!

Hoca nasıl öğrencilerine böyle hitap eder diye düşünürken. Hoca atladı.

F: Aslında böyle dememem gerekiyor ama Atakan 3 kez uzaklaştırma alan bir öğrenci ve 3 cezası da kızlara izinleri olmadan dokunup taciz ettiği için.

K:Tamam hocam ondan uzak dururum.

F:Duymak istediğim aynen buydu hadi şimdi Gece'nin yanına gidebilirsin küçük hanım.

Odadan çıkarım.Gece beni kapıda bekliyordu.

G: Kız ne konuştunuz hoca ile?

K:Atakan hakkında bide bana bağırdığı için özür diledi.

G: Çüş şimdi bu herkese soğuk yapan hoca senden özür mü diledi?

K:E-evet

G:Bide Atakan hakkında neler dedi ?

K: Kızları taciz ediyormuş. 3 kez uzaklaştırma almış.

G:Ben 4 senedir bu okuldayım hiç böyle bir olay olmadı.

Nasıl yani şimdi bana Furkan hoca yalan mı söylemişti ama neden?

G:Kumsal daldın

K:Hı yok birşeyim hadi bahçeye inelim sınıftan çıkmadan önce dediğin gibi.

Bunu dediğim anda zil çaldı.

G:Bir sonra ki teneffüs o zaman.

K:Tamam

Ders programına baktığımda son derse gireceğimizi gördüm.Son iki ders matematikti yani Furkan hoca idi şimdiki ders.O sırada Atakan yanıma geldi.

A: Selam Kumsal.

K:Merhaba Atakan.

A:Derste sana öyle demek iste-

Lafı yarıda kalmıştı. O sırada Furkan hoca içeri girmişti.Ve bizi Atakan ile konuşurken görmüştü.Sinirlenmiş olacaktı ki Atakan'a sert bir bakış attı.

Ve Atakan'ı dışarı çağırdı.

F:Atakan gel buraya

A:T-tamam hocam

Evet 3. bölümün sonuna geldik

Sizce Furkan hoca Atakan'a ne dicek?

Yasak Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin