İyi okumalar dilerimmm💋💕
Eve geldiğimde olanları düşündüm.
Ve ben sanırım Furkan Hocadan hoşlaniyordum .Adam zaten beni yükseltmeyi başarmış daha ne olsun .
O sırada Gece aradı.G:Kumsal çok kötü bişey oldu
K:Gece iyi misin bebişim neden ağlıyorsun
G:Yiğit ile ayrıldık bana hep rol yapmış Kumsal.
K:Dur kurban oliyim ağlama noldugunu şimdi anlatma akşam oldu kuzum yat uyu herşeyi yarın anlat
G:Neden yaptı bana bunu
K: Kuşum değmez ama demiştim
G:Tamam ben yarın anlatcam sana bb
K:bb kuşum
Gece bana daha Yiğiti tanitmamisti bile bide kızdan ayrılmış piç herif ya.
Bunları düşünürken telefonuma mesaj geldi Gecedendir diye hemen baktım kıza çok üzülmüştüm.
Bilinmeyen numara
-Yarin benim odama gel birşeyler söylemem lazım .
- Ne bu telefon sapığı fln mi kimsin
-Kumsal benim Furkan hocan
-Tamam hocam gelirim
Ne şimdi bana Furkan hoca mi yazmıştı ee numaramı nerden buldu
Doğru herkesin sistemde telefon numarası var salak Kumsal bide telefon sapığı dedik adama.Acaba bana ne dicek kesin dakka bir gol bir bişey yaptım ne yaptım ki hayır heralde annemlere çatal olayını söyledi olmaz ya siktir.
*Sonraki gün
Hemen üstüme beyaz ve fiziğimi gösteren bir body crop altımda da gri esofman giyip ve çantami hazırlayıp okula gittim (body crop fermuarlı ve fermuarin yarısı açık) .
Geceyi sınıfta görememistim .
Kız tabii gelmez . Onu okul çıkışı görmeye giderim.O sırada dün gece Furkan hoca ile yaptığımız konuşma aklıma geldi ve hocanın odasına cikmaya karar verdim .
Odaya girdiğimde sanki beni bekliyormuş gibi .
Gel işareti yaparak yanına oturmami istedi bende oturdum.
F:Bakıyorum da yine açık.
Dedi göğsümü göstererek.Tam kapatıcakken elimi tuttu.
F:Dur kapatma kalsın.
Sanırım biraz yükseldim biraz (şüpheli)
K:Ama neden Ho-
Sözümü bitiremeden eliyle ağzima şş yaptı
F:Kumsal neden bilmiyorum ama seni deli gibi arzuluyorum .
Şöyledigi şey karşisinda şok olmustum çünkü aynı seyler benim içimde geçerli .
Ve yavaştan yüzüm kızarmaya başlamıştı ve hocaya arkamı döndüm yani sırtım hocaya bakıyordu .
F:Yine mi utandın senin bu utanmalarini ne yapicaz küçük hanım .
Neden bilmiyorum ve sanki bişey beni ele geçirmiş gibi Furkan hocanın gözleri ...
Aklımı kaçirmis olmalıyım ki fermuarimi son noktasına kadar açtım artık sadece çatalim değil göğüslerimde belli oluyordu.
Ve hocaya önümü döndüm.
F:Öhm Öhm . Ne yapmaya çalisiyorsun bakalım küçük hanım.Beni daha da yükseltmeye çalışıyorsan evet bunu başarıyorsun.
Hocaya yaklaşıp şöyle dedim
K:Bende sizi arzuluyorum...
Furkan ondan uzaklaşmama izin vermeden dudaklarıma yapıştı.
Evettt bir bölümün daha sonuna geldik
Anliyacağiniz üzere artık kahramanlarımiz oldular
Bir sonraki bölüm de neler yaşanacak neler 🤐🤔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk
Romanceöğretmenime karşı bir arzu duyuyorum tabii o da bana sorun şu ki öğretmenim ve aramızda 10 yaş var fakat yaptıklarımız bir öğretmen ve bir öğrencinin yaptığı seylerden çok farklı... Umarım seversiniz...