7EYLÜL 2015
Merhaba günlüğum,
Ben Belinay Taşdelen ve şu an 2 sınıfım daha geçen sene yazı yazmayı öğrendim ve sana bir sözüm olsun bundan sonra sana her şeyi anlatacağım.
Bir gün okulun ilk günü geçen sene sınıfı çok sessiz biriydim ve hala da öyleyim bir gün okula gittim annem tatildeyken bana siyah küçük bir topuklu ayakkabı almıştı ve onu çok sevdiğim için okula o ayakkabıyla gitmiştim.
Hocalar hep ceza verirdi geç kaldığımızda ve ben geç kalmıştım.
...Aaaaaaa bir dakika sana kendimi tanıtmayı unuttum.
Ben Belinay Taşdelen 2008 doğumluyum şu an 6 yaşındayım okula erken başladım çünkü evi sürekli pisletip dağıttığım için annem evi dağıtmasın diye beni okula yazdırmış ve okuma yazmayı öğrendiğim için okuluma devam etmişim.
Neyse konumuza dönelim.
Beş kardeşiz 3 kız 2 erkek.
Benim bir tane ablam var benden 4 yaş büyük ve en büyüğümüz adı SibelBen de ikinci kardeşim adımı zaten biliyorsun.
Benden bir buçuk yaş küçük bir erkek kardeşim var adı Erdem.
E benden sonra bir buçuk yaş küçük bir erkek kardeşim daha var o da Emre.
Son olarak kız kardeşim Emre ile onun da arasında bir buçuk yaş var kız kardeşimin adı Hira.
Anne babam tantacak olursan annem Nurgül babam Abdülaziz annem ev hanımı babam ticaretle uğraşıyor ve babam sürekli şehit dışında olduğu için babanın yüzünü fazla göremiyorum.
Babamın sen bir yapısı var ama yine de onu çok seviyorum.❤️
Neyse ben sana olayı anlatmaya devam edeyim.
Geç kaldığım için Hoca beni ayakta bir ders boyunca bekletti.
Teneffüs zili çalıncaya kadar ayakta bekledim Hoca çıkınca sınıfını zorbası olan Ayşe'yi yanıma geldi onu hiç sevmiyordum.1 sınıftayken de sürekli ayakkabılarımı istiyordu ben de sessiz sakin biri olduğum için veriyordum Ayşe'nin annesi vefat ettiği için ona üzülüyordum ve yine yanıma gelip ayakkabını istedi ben de verdim.
Ve onun kokmuş ayakkabısını giydim ben küçük olduğun için benimle fazla muhatap olmuyorlardı ama benim umrumda değildi.
Aklımda sadece eve gidip oyun oynamak vardı evimiz bir salon ve bir odadan oluşuyordu babam 9 katta bir ev bulup evini dekorasyonu ettirdiği için şimdilik küçük bir ev satın aldık.
Babam kiralık evlerde oturmayı sevmiyordu ve karşımızdaki evi amcam için almıştı ve amcam şu an orada oturuyordu babamgilde beş kardeş 4 erkek bir kız en büyükleri Abbas amcam sonra babam Abdülaziz geliyor babamdan sonra şarp amcam karşımızda oturanlar onlar.
Neyse Sarp amcamdan sonra Hikmet amcam geliyor en küçükleri kız halam yani adı rizvan.
Neyse ben daha doğmadan babaannem vefat etmiş ben 3 ya da 4 yaşındayken dedem de vefat etmiş
annemgil 12 kardeşmiş dedem annemi daha bebekken büyük halama vermiş yani kız kardeşini çünkü kız kardeşinin hiç çocuğu yokmuş yani benim üvey anneannem oluyor ama ben gerçek anneannemin ismini bilmiyorum üvey anneannemin ismi Tomris.
Tomris anneannem 3 kez evlenmiş ikisi annem daha küçükken vefat etmiş ve şu anki hala yaşıyor ve onun da adını bilmiyorum
Yani kısacası annemin gerçek ailesinin adını bilmiyorum.Annem gerçek annesine gelecek adıyla sesleniyor ama olanla anne diyor çünkü annemi bebeklikten beri Tomris anneannem bakıyor öyle bir üvey bir dayım var Tomris anneannem bir tane yetim çocuğunda baktı oda dayım Salih.
Böyle bir hayatım var.İşte öyle Günlüğüm.
Neyse bugünlük bu kadar yeter yarın görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYBOLAN GÜNLÜKLER 1
Non-FictionMerhaba günlüğum ben Belinay Taşdelen, Tüm hayatımı sana anlatmak istiyorum. ‼️ İntihar bağımlılık vb. İçerikler içermektedir.