-4-

86 6 41
                                    


Muzan-Seni bekleyeceğim Mitsuki kendini ne zaman hazır hissedersen ben buradayım,

O sırada mal mal bakıyordu mitsuki,ne olduğunu hala kavrayamamıştı.Kurduğu cümleden tek anladığı  İblis kralın ona teklif sunması

Ona göre bunu anlaması bile mucizeydi

Mitsuki-Ben-

O sırada muzan elinin içine bir toka tutuşturdu,altın sarısı çubuğun üzerinde iki tane kırmızı çiçek vardı,uzun kırmızı taraflar çiçeğin yaprak olarak görevleriydi ve uçları ise sarıydı.

Bu çiçeği kitaplarında görmüştü

Higanbana...

"Kırmızı Örümcek Zambağı"
"Red spider Lilly"

Çiçekler hep ilgisini çekerdi o yüzden bol bol ağaçlar ve çiçeklerle ilgili kitap yazar,okurdu Mitsuki ve birçok kitapta da bu gizemli çiçeğe rastlamıştı

Ama çiçek Mitsukiyi sadece görünüşüyle değil,hikayesi ve lakabıyla da etkilemişti

"Ölüm çiçeği" "Ceset çiçeği"

Hikayesi ise lakabından anlaşıldığı üzerine pek iç açıcı değildi

O sırada muzan söze girdi

Muzan-Bu çiçeği bildiğini düşünüyorum,sonuçta bilgili bir kadınsın,

Mitsuki-Ceset çiçeği...

Muzan hafifçe gülümsedi ve kızın yıldızların aydınlattığı gece gibi olan,mavinin her tonunu barındıran gözlerine baktı

Muzan-Efsaneye göre,Güneş tanrıçası Amaterasu,çiçekleri ve yaprakları birbirinden bağımsız olarak korumak için iki peri yaratır.Manju ve Saka.Bu iki periden biri yaprakları korurken diğeri ise çiçekleri korumak için görevlendirildi ancak buluşmaları kesinlikle yasaktı.Her zaman birbirlerinin varlığından haberdar olan bu iki peri bir gün meraklarına yenik düştüler ve kuralı ihlal ettiler...

Kısa bir an duraksadı ve tekrar tokaya bakıp gözlerime baktı,ayrılamıyordu sanki gözlerimden.Sürekli çekmeye çalışsa da dayanamıyor tekrar bakıyordu.

Bir süre daha gözlerime bakıp devam etti

Muzan-Merak onları Güneş tanrıçası Amaterasu'ya meydan okumaya iterken bu iki peri tanıştıklarında aşık olurlar.Amaterasu'yu kızdıran bu aşk onları bir daha asla buluşamamaları için bir lanetle cezalandırmaya doğru gider.Lanette Saka'nın yaprakları ancak Manju'nun çiçekleri öldüğünde çıkar ve bu döngü ile aynı zamanda çiçeği bir bütün olarak açtıramazlar.Bu acımasız lanet onları bir daha bir araya getirmez ve sonsuz ayrılık içinde yaşarlar...

Sessizce ona bakarak konuşmasını dinliyordum.Sesi ilk konuştuğuna göre daha sakin ve yavaştı bu hali uykumu getiriyordu yalan değil.

Muzan-Aslında "hayalet çiçek" olarak anılmasını da benim iblislerimin öldürdüğü insanların mezarlanın etrafına dikilmesidir.Onlarda olan içtiğimiz kanı temsil ediyormuş.

Uzun tırnakları uçlara doğru morlaşıyordu,beyaz tenine çok iyi oturmuştu ayrıca elleri kocamandı..

Adam iblis tabi kocaman olucak-

Muzan x reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin