-6-

49 2 84
                                    

‼️3. Kişi'den‼️ (Kıyafetler bir tık modern kıyafetler gibi olucak ama abartmayacağım.Çünkü nasıl bir şey yapacağıma karar veremedim ve bulamadım)
_________________________________

Muzan,iblisleriyle Üst Ay 6nın yenilmesiyle ilgili "küçük bir uyarı" yaptı ve sonra neye mi geri döndü?

Tabi ki Mitsukiyi izlemeye

Gerçi şu an izleyen o değildi,kendisi tezgahının önünde yeni bir zehir üretmeye çalışıyordu.

Muzan-Nakime,şu an ne yapıyor.

Nakime bunun ne anlama geldiğini biliyordu,şu an'ın açılımı "ben bakmadığımdan beri ne yapıyordu"

Nakime-Siz izlemeyi bıraktıktan sonra biraz daha ağladı Muzan-sama

Nakime-Belirli bir süre daha ağladıktan sonra cenin şeklinde,bebeğe sarılarak uyudu.

Muzan-Hala uyuyor yani

Nakime-Evet Muzan-sama

Muzan-Görüntüleri göster.

Nakime biwasını çaldı ve muzan tek bir noktaya odaklanarak,gözlerinin önünde Mitsuki'yi izledi.

Keşke onu yerden kaldırıp,üst kata yatağına götürüp,üstünü örttükten sonra saçlarını karıştırıp,koklayıp,istediği kadar öpücük kondurabilseydi.

Bunları düşünürken kaşları çatıldı ve görüntünün gitmesi için başını iki yana salladı.Nakime komutu aldıktan sonra biwasını çaldı ve iblisini geri yanına çağırdı.

Muzan-Hay sikeyim...gözlerin gibi,odaklandım mı ayrılamıyorum senden

Diyip kahkaha atmaya başladı,Kokushibo ve Akaza normal şekilde otururken,efendilerinin gülme sesini duyunca iliklerine kadar tırstılar.

Akaza hemen Kokushibonun yanına atladı.

Akaza-Hey birinci! Gülme sesi...

Kokushibo- Muzan-sama'nın.

O sırada douma,nakime sayesinde yanlarına spawn olmuştu,

Douma- Muzan-sama'nın bu günlerini de mi görecektik~-

Ve bir anda douma'nın vücudu 4 parçaya bölündü,

Akaza ve Kokushibo da refleks olarak diz çöktüler

Muzan-Akıllan Douma.
_________________________________
‼️Mitsuki'den‼️
_________________________________

Yattığım yerden ayaklanınca yüzümün ve belimin acıdığını hissettim,sonuçta sepsert yerde bilmem kaç saat uyumuştum.

Mitsuki-Harbiden yaşlanmaya başladım sanırım...

Ayaklanıp elimde sıkıca tuttuğum bebeğe baktım,bakarken ister istemez gülümsüyordum.Çok hoşuma gitmişti hediyeleri.

Kimden geldiği fark etmez,

Manipüle etse fark etmez,

Beni 1 kereliğine bile olsa,bir adam için değerli hissettirdi,bu bana yeterdi.

Elimdeki bebeği dikkatlice masanın üstüne bıraktım,açık bıraktığım kutuyu toparladım ve notu öpüp içine koydum.

Kapının önüne gelip kapıyı açtım ve içeriye hava gelmesini sağladım,camların kapaklarını da yukarı çektim ve içeri güneş ışığının girmesini sağladım.

Muzan x reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin