‼️3.Kişiden‼️
________________________________
Muzan-Ve biraz daha yapmaya devam edersen bana bir pantolon borçlusun.Mitsuki Muzan'nın yüzüne irileşmiş gözlerle bakıyordu
Muzan ise sikinde olan ellerle bakışıyordu
Mitsuki-Daha önce hiç yapmadın mı?
Muzan'nın gözleri irileşti ve kulakları biraz daha kızardı.
Normalde bir kadını ona itaat ettirirdi ve böyle şeyler söylemeye kalkıştıkları an,kafalarıyla vücutları ayrılırdı.Zaten sonra onları Douma'ya verirdi ama Mitsuki onun için sadece kadın değildi.Bu yüzden ona göre Mitsuki'nin ona değil,
Muzan,kendisinin Mitsukiye itaat etmesi gerektiğini düşünüyordu.
Muzan-Evet...hiç biriyle biriyle birlikte olmadım oldu mu?
Mitsuki'nin gözleri sulandı
Mitsuki-Yalan söylüyorsun!
Muzan ise telaş yapıp,ellerini Mitsuki'nin yanaklarına koydu ve baş parmaklarıyla göz yaşlarını sildi.
Muzan-Neden yalan söyleyeyim tanrıçam?
Mitsuki-Tanjiro'nun verdiği rapora göre yanında bir kadın ve kucağımda bir çocuk varmış...
Muzan sesli bir şekilde kahkaha attı
Muzan-Sende o kadını karım,çocuğu da benim sandın öyle mi?
Mitsuki-Gülme! Yalan mı?!
Muzan Mitsuki'nin gözyaşlarını silerken yüzünde samimi ve rahat bir gülümseme oluştu
Muzan-O kadın muhtemelen Douma'nın midesindedir,eski kocasının yaptığı ilaçların bana formülü lazımdı.Kadın da hemen öttü zaten,orospunun tekiydi.
Muzan-Çocuksa kadının eski kocasındandı ama yalan değil o velet beni az zarara sokmadı.Velet sürekli bir şeyler istiyordu ve inatla baba diyordu.Kadın da orospunun teki olduğu için zengin adam bulunca fırsat bulup "desin bir şey olmaz" diyordu.
Muzan-2 hafta sonra hepsini saldım,çocuksa şu an başka bir aileye teslim edilmiş.
Mitsuki ellerini Muzan'ın karnına koymuştu ve ona doğru eğiliyordu.Muzan bu sayede Mitsuki'nin gözyaşlarını daha kolay siliyordu.
Mitsuki-Niye bu kadar anlattın ki? Tehdit ediyormuşum gibi
Muzan Mitsuki'nin bir elini alıp,kendi yanağına koydu ve yüzünü avucuna yaslayıp avuç içini öptü.
Muzan-Yalnızca bana özel olan Tanrıçama itaat ediyorum,
Mitsuki utandığı için yüzü biraz kızarmıştı
Mitsuki-Şu altımdakini nasıl indiriceksin?
Muzan yüzünü Mitsuki'nin avucuna daha çok gömdü ve gözlerini Mitsuki'ye çevirince hırsla bakıyordu.
Muzan-Niye?Bence böyle olması daha iyi.
Mitsuki-Senin yüzünden benim de işim yokuşa sürükleniyor...
Mitsuki'nin kafası güzel olduğu için yavaş yavaş hissetse de kasıklarının sızladığını hissetmeye başlamıştı.
Muzan'nın duyduğu şeyle gözlerinin irice açılması bir oldu ve dişlerini sıkıp Mitsuki'ye arsızca ve hırsla bakmaya başladı.
Muzan-Öyle mi?
Muzan ellerini Mitsuki'nin kalçalarına koydu ve bel boşluğunda gidip geldiler.
Mitsuki Muzan'nın kucağında,ileri geri kıvrandı ama bu Muzanı daha da kötüleştirdi.
Muzan-Beni oda tutturmak zorunda bırakma Tanrıçam...
Muzan-Güneş batalı daha 3 saat bile olmamıştır,Gecemiz uzun sonuçta.
Mitsuki duyduğu şeyle gerildi ve ellerini Muzan'nın omuzlarına koydu
Muzan,Mitsuki'nin gözlerinin içine baktı ve ne gördüyse,ellerini Mitsuki'nin kalçalarından çekip,kollarını beline doladı ve kendine çekip sarıldı.
Kafasını Mitsuki'nin hafif dekolteli göğsüne yasladı ve kokusunu içine çekip rahatlamaya çalıştı.
Muzan-Hala alkollüsün Mitsuki,senle bu şekilde yapmak istemiyorum.
Mitsuki,Muzan'nın utandığını yüzünü gömse bile kulaklarından anlıyordu.
Muzan-Yani en azından ilk kez yapıcaksak,alkollü olmanı istemiyorum...
Mitsuki'nin kaşları asıldı ve dudaklarını ısırdı.Muzan'nın kafasını göğüslerine daha çok bastırıp sarıldı.
Mitsuki-Yerim ben seni ya!
Muzan-Normalde bunu ben yaparım tanrıçam da,sen yapsan hiç pişman olmam.
Muzan kafası Mitsuki'nin göğüslerine yasladığı için hayatından oldukça mutluydu.
Mitsuki,Muzan'nın saçlarına küçük buseler kondurup,karıştırınca.Muzan daha da mıyışıp,sarılıyordu.
Muzan-Keşke şu hareketleri alkollü değilken de yapsan...
Mitsuki kahkaha atarak gülerken,
Muzan'nın ona hayranlıkla baktığına dikkat etmemişti...
___________________________________Kısa,ara bir bölüm yazmak istedim.
Ve benim çok hoşuma gitti(umarım beğenirsiniz arkadassaklar)
Hayırlı günler🤫🧏♀️