Slmss
Şey
Aslında bunlar biraz çabuk oluyo gibi yani araları falan baya hızlı oldu gibi
Ama tahminen bir kaç bölüm sonra kaos varr (en sevdiğim øhh)
Ve ben normalde bu fici çerezlik böyle kısacık bir şey yapmayı düşünüyordum ama arkadaşımla konuştuk falan ve hatta arkadaşım ficin devamı ve önce ki bölümleri hakkında bana tavsiye verdi yani arkadaşım olmasaydı fic çok boktan bi yere gidiyodu mmkfzk
Çok teşekkür ederiimmm canım arkadaşım 😍🖕🏻🤩🦍Neysee
Ben sizi daha fazla tutmayayımm
İyi okumalarrrrr
~
Duyduğum tanıdık sesle gözlerimi aralarken başımı kaldırdım. Karşımda dikilen Jeon'u beklemiyordum. Ne olduğunu anlamaya çalışırken Jeon konuştu.
"Sanırım ertesi güne kadar burada kalmayı planlıyorsun, Kim?"
Etrafıma bakındım. Sınıf bomboştu. 4 ders boyunca nasıl uyudum ben amına koyayım? Baya iyi uyumuşum anlaşılan. Ve sınıfta ki orospu çocuklarından bir tanesi bile çıkışta beni uyandırmamış. Canım sınıf arkadaşlarım ya, beni çok seviyorlar.
Jeon yanıma oturduğun da tam olarak doğruldum."Eve gitmeyecek misin?"
Matematik öğretmeninden böyle salakça bir soru almak garipti. Yok, eve gitmeyip burada uyuyacağım hocam. Aşk insanı salaklaştırıyorsa demek...
"Gideceğim."
Kafasını salladı.
"O halde ben götüreyim seni evine."
Çantamı toparlamaya çalışırken ona döndüm.
"Hiç gerek yok. Ben kendim giderim."
Kocam diye demiyorum ama, çok centilmen birisidir kendisi. Yani, umarım sadece bana karşı böyledir. Başka insanlara karşı böyle evlerine bırakmalar falan yapıyorsa zaten benim kocam olamaz. Zaten ondan çok bir şey istemiyorum ki; yüzünü sadece ben göreyim, Instagram'a post falan paylaşmasın, dışarıya çıkmasın, sadece benimle konuşsun istiyorum yani. Çok değil ki.
"Gerek var. Hadi toparlan gidelim."
O ısrar ederken bende ısrar etmekte kararlıydım. Atara atar oğlum.
"Gerçekten hiç gerek yok. 4 yıldır gidip geliyorum canım, bugün de giderim. Ne olacak sanki? Ölmeden giderim ya."
Ben konuşurken hafif gülümsediğini gördüm. Lafımı bitirme kararı alırken hala gülüyordu.
"Komik olan ne Bay Jeon?"
Kalbim hızlanırken bakışlarım onun dudaklarında gezindi bir kaç saniye. Sanırım üçüncü kere gülüşünü görüyordum. Gülünce gamzeleri ortaya çıkıyordu. Ve bu normalde olan sert imajını tamamen çiziyordu. Aşırı tatlı oluyordu çünkü. Tavşana benziyordu ilk başta.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
teacher's pet / tk ✓
FanfictionTaehyung, derslerinde çalışkan ve akıllı, öğretmenlerin gözdesi bir öğrenciydi. Oysa Taehyung'un dikkatini sadece tek bir öğretmeni çekiyordu. texting + düz yazı Yaş farkı!