Mandy güneşli bir günün sabahında, uykusunun en tatlı olduğu zamanda, gördüğün rüyanın tadını çıkarırken gözlerini alarm sesiyle beraber açtı.. Bugün pazartesiydi, yaz tatili bitmiş ve okullar yeniden başlamıştı. Bundan pek hoşnut değildi.. fakat en sevdiği arkadaşlarını görmeyi düşünerek kendini avutuyordu. Onları çok seviyordu. Saat sabah 07:00'yi gösteriyordu. Okulu ise saat 09:00'da başlıyordu. Ve genelde otobüsü 08:40'ta geliyordu, hazırlanmak için bolca zamanı vardı..
İlk önce yatağından kalktı, ardından lavaboya gidip, dişlerini fırçaladı. Ardından cilt bakım rutinini yapmaya başladı. Bu işlem toplam 15 dakika sürmüştü. Dün gece yarım saat daha fazla uyuyabilmek için duş almıştı Mandy. Saçları iyiydi fakat kesinlikle taranmalıydı. Saçını güzelce taradı, uçlarına saç yağından sürdü ve saçının emmesini bekledi. Hemen sonra saçını her zamanki gibi iki yandan bağladı, kahküllerini sekillendirdi. Saçları hazırdı..
Doğal bir makyaj yaparak kendine gelmek istedi, -her ne kadar chester bozacak olsa da- malzemelerini çıkarttı ve yaptı. Güzel ve doğaldı. İdeal. Biseyler atıştırmak için mutfağa girdi, kendine kahvaltılık yemekler hazırlayıp güzelce karnını doyurdu..
Hemen formasını giyip dışarı çıktı. Çıkmadan önce Cassie'yi -köpeğini- beslemeyi ve yemeğini yenilemeyi unutmadı! Suyu için özel bir çeşme vardı ve kendiliğinden akıyordu zaten.
Saat çoktan 08:20 olmuştu bile. Koşa koşa durağa yetişmeye çalıştı ve yetişti. Bu sefer biraz daha erken gelmişti otobüs. Otobüse girdi ve gereken miktarı ödedi. Ve, sonunda. Emz, Janet ve Colette Mandy'i bekliyordu! Birbiriyle selamlaştılar, yan yana oturdular. Bugün yaşadıklarını anlattı:
Mandy: Off, bugün çok berbat bir zamanda uyandım!
Janet: Neden berbat ki, bir şey mi oldu?
Mandy: Tam şeker havuzlarının içinde yüzüyordum, ardından çikolata akan bir çeşme gördüm.. Tam cikolataya yakınlaşken alarm çaldı! Ağlayacağım sanırım.
Yüzü chibi üzüntüsüyle kaplandı, sağındaki Emz Mandy'nin sırtını sıvazladı.
Emz: Bir daha görürsün o rüyayı, boşverr!
Biraz burnunu çekti ve hafif kısık sesle konuştu:
Mandy: Haklısın.. Bilinçaltım bunlarla doluyken bir daha asla görmemem imkansiz!
Colette: Kesinlikle! Hadi sil o gözyaşlarını.
Otobüs yolcuğu böyle böyle geçti ve sonunda okula vardı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
꒰ Şєкєя тσzυ | Mandy χ Chester🍬 ꒱
Фанфик໒꒰ྀི 𖦹 ˕ × ꒱ྀིა Şєкєя тσzυ .ᐟ.ᐟ ╰ ──┉─¡! 🍭 !¡─┉── ╯