twelve

48 6 1
                                    

yejinin haremi

lia
kalkin bara gidiypz

hyunjin
flortumle bulusucaz

jennie
kocam jisoo ne derse o

jisoo
bence gidelim

jennie
tamamm

yeji
NE BAR Mİ

HEMENN

ama sey

ryujinde gelse mi ya👉🏿👈🏿

lia
yejiyi biriyle tanistircam

yeji
kim

hyunjin
net eniste

lia
nerden bildin

yeji
hazirlabiyom

-

Telefonu hızla kapatıp dolaba yöneldim. Hemen uzun zamandır giymeyi beklediğim gecelik gibi görünen kırmızı elbisemi giydim.

Ryujin ile boyadığımız siyah saçımla mükemmel duruyordu. Makyaj masasına koştum. Acele etmem lazımdı. Hızlıca kırmızı ağırlıklı makyajımı yapıp son dokunuşları yaptım. Kırmızı çantama gloss ve kırmızı rujumu koyup kırmızı topuklularımı giydim.

Gerçekten kıpkırmızıydım şuan.

Saçlarım gayet iyiydi. Onlara dokunmadan hızla çıktım. Sanırım cidden geç kalmıştım. Gene de aldırmadım. Kapının önünde bekleyen Lia, Jennie ve Jisoo'yu görünce onları biraz süzdüm.

Lia beyaz elbisesi ve beyaz topukluları ile çok güzel görünüyordu. Genelde sert şeyler giymezdi. Peri gibi görünüyordu şuan.

Jennie ise askılı, açık pembe, tatlı bir elbise giymişti. Altına giydiği beyaz ayakkabısıyla çok tatlıydı. Yanaklarını ısırmak istedim.

Jisoo lacivert bir elbise giymişti. Siyah ayakkabılarıyla çok seksiydi diyebilirim. Sade ama aynı zamanda şık.

Hemen arabaya atladım. Bar için biraz süslü olabilirdik ama bar biraz sosyete gibi bir şeydi. O yüzden güzel olmalıydık.

"Geldik! Çok güzel buranın içkileri. Girer girmez bir bardak içeceğim."

Lia'nın övmeleri bitince içeri girdik. Aniden gelen yüksek sesle irkildim. Şarkıya yavaş yavaş ayak uydurmaya başladım.

Tam o sırada aklıma Ryujin geldi. O da burada olmalıydı.

elzem × querencia

elzem
RYUU HEMEN BU BARA GELL

konum•

querencia
geliyorum

(görüldü.)

...

Sevdiğim şarkıyı duymamla hemen telefonu çantaya atıp dans etmeye başladım. Cidden mükemmel bir yerdi.

lonely (ryeji)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin