nine

41 8 2
                                    

bugun 3 bolum attim bu son yarin bolum gec gelebilir okul var zaten

Ryujin'in ısrarı ile onların evine gelmiştim. İlk başlarda sakin biriydi ama şimdi manyak manyak şeyler yapıyor. Gitmiş neredeyse tüm marketi almış! Deli mi bu?

"Ryujin biraz zahmet etmişsin ya."

"Boşver. Tadını çıkar."

"İyi."

Teşekkür ettiğimde hep "Teşekkür mü edersin?" dediği için teşekkür amaçlı yanağını öptüm.

"Bunu teşekkür olarak say. Teşekkür edince hep aynı şeyi diyorsun!"

"İyi tamam."

Biraz durgundu. En son biriyle konuşmuştu. Ondan sonra böyle oldu. Hemen bir yalan uydurup telefonuna bakmalıydım.

"Şey.. Seni yordum ama gelirken yere düştüm diye birazcık acıyor çantamdan kremimi getirir misin?"

"Tabii. "

Çantamda krem olmadığını görünce kendi kremini arayacaktı. Ben de bu sırada telefonuna bakacaktım.

Tam telefonu açtığımda bir mesaj geldi.

abi × ryujin

abi
piç

nefret ediyorum senden

o para olmasaydı motoru bile vermem

göreceksin sen

şu busan'dan geleyim

ağzına çok pis sıçacağım

ryujin
pardon?

arkadaşıyım ben

abi
şimdi de numara mı yapacaksın?

sikik

orospu seni

eğer 1 ay daha o uyuşturucu paramı vermezsen

sonun ölümle bitecek

aldığın o paraları bana vereceksin dedim sana

sikik bir filme değil

orospu

(görüldü.)

Gördüklerimle şoka girmiştim. Uyuşturucu mu alıyordu abisi yani? O paraları benim istediğim filme mi verdi? Ne yapacaktı acaba?

Ayak sesleriyle telefonu aynı yere koyup kendi telefonuma bakıyor gibi yaptım.

"Bulamadım kusura bakma Yeji. Ama ben eğer biraz dinlenirsen pek acıyacağını düşünmüyorum. En azından unutmuş olursun. Uzansana."

"Tamam."

Yerimden kalkıp uzandığımda hala aklımda o konu vardı. Ryujin aslında onu uyuşturucu tüccarlığından şikayet edebilirdi. Önceki mesajlarda gördüğüme göre bunları satıyordu. Ama kendi kullandığını bilmiyordum.

Eğer o şikayet etmezse ben edecektim. Ryujin'in bu zor anlarında bir de uyuşturucuyı düşünmemesi lazımdı. Gruba yazmaya karar verdim.

lonely (ryeji)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin