2 hafta sonra
Taehyung'un gidişinin üzerinden 2 hafta geçmişti ve kendimi hiç olmadığı kadar eksik hissediyordum.Elimi tuttuğu,belimi sardığı,saçımı okşadığı ve beni öptüğü her an kalbimin çarpıntısını hissettim.Birkaç günde bu nasıl oldu bilmiyorum fakat ilk kez böyle hissediyordum.Bu olanları ertesi gün Jimin'e anlatmıştım,bana pek destek çıkmasa da içimi dökmek iyi gelmişti.
Fakat o günlerdir yoktu.Ne zaman gelirdi,ne zaman onu görürdüm bilmiyordum.Ama içim özlemle yanıp tutuşuyordu.Kalbimdeki sızı her geçen gün artıyor içimde bir boşluk varmış gibi hissediyordum.Neden böyle hissettiğimi öğrenmiştim.
Ateş evreninden birinin ruh eşi olursanız onun yokluğunda kalbinizin sızısı her geçen gün artarmış.Bu çok zordu.Onun ruh eşi olduğuma inanamiyordum ama bu gerçekti.
***
Yatağıma uzanmış,onu düşünüyordum.Gözlerim doluydu.Tüm gün zombi gibi gezip sadece onu düşünmüştüm.
Yatağımın yanından geçen parlaklıkla dikkatim dağıldı.Birden elime konunca korkmuştum fakat anladım ve yatağımın üstüne bıraktım.Umutla parıltıya baktım ve karşımda Taehyung'u buldum.
Gözlerimin dolu olduğunu görünce;
"Güzelim bana bak."diyerek gözyaşlarımı parmağının tersiyle sildi.
Anında boynuna sarıldım ve ağlamaya başladım.Elleri belimi sardı ve saçlarımı okşamaya başladı.
"Geçti bebeğim."
"Tekrar gidiceksin."derken boynundan ayrıldım.
"Sana söz veriyorum bir gün bu evrenlerden ve kurallarından kurtulup dilediğimizi yapacağız."
Tekrardan ona sarıldım.
"Birkaç gün seninleyim."dedi ve dudağımın kenarını öptü.
***
Taehyung'un dizine yatmıştım,o saçlarımı okşarken,huzurdan dolayı neredeyse uyuyacaktım ki Taehyung beni kaldırıp kucağına aldı.Yüzüm ona dönüktü.Yanaklarımı okşarken bir yandan da gözlerimi izliyordu.Dayanamayıp çekinerek alnına bir öpücük bıraktım.O ise hiç çekinmeden burnumu öpüverdi.
"Taehyung ben sana ne zaman bu kadar bağlandım anlamıyorum."
"Evrenin kuralı bu bebeğim,ruh eşine çabuk bağlanır ve aşık olursun,aynı zamanda yokluğunda da acı çekersin.Ve emin ol senin acı çekmeni hayatta istemiyorum güzelim.Ama özür dilerim."diyerek kafasını eğdi.Elleriyle oynuyordu.Sanırım o da üzülmüştü.
Elimle yüzünü bana çevirerek dudağına küçük bir öpücük bıraktım.
"Özüre gerek yok,bu senin suçun değil ki.Ama bil ki seni seviyorum ve yollarımızın birleşeceğine inanıyorum."
Gülümsedi ve belimi kavrayıp beni kendine çekti.Boynumu öpünce kıkırdadım.Boynumu öptüğünde gıdıklanmıştı.Bunu anlayıp parmaklarını hafifçe boynumda gezdirdi ve daha çok gülmeni sağladı.
Gülmekten yorulduğumda kafamı göğüsüne yasladım ve saçımı okşamasıyla uykuya daldım.
Bebis bunlar ya,yicem gerçekten.Bayadir yb atamıyordum ama bu güzel oldu.Oy verip yorum yapmayı unutmayin sizi seviyorum💋.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Water and Fire ~Taekook~
Fanficİki ayrı paralel evrende yaşayan Taehyung ve Jungkook'un imkansız aşkı