Bölüm 4-Jeon Jungkook

12 3 1
                                    

Jungkook'tan

Kapının çalmasıyla korkup yerimden sıçradım,çünkü karşımda duran bu adama o kadar odaklanmıştım ki hiçbir şeyi düşünemiyordum.Kapıya doğru yönelirken,ona ne olacağını düşünüyordum.

Hemen küçük bir ışık olup odalardan birine girdi.Kapıyı açtım ve karşımda Jimini gördüm.

"Niye bu kadar geç açtın,yoksa eve adam mı attın ha?"dedi gülerek.

"Saçmalama Jimin."dedim hafifçe gülerek.

Jimin benim kaç yıllık arkadaşımdı hep böyle dalga geçerdi.

Jimin içeri girdi ve masadaki iki tabağa baktı.

"Bu ikincisi kime Kook?"

Taehyung'dan

Bu Jimin denen kişi,tavşan çocuğa Kook demişti.İsmini ilk defa duyuyordum.Acaba ismi Kook muydu yoksa bu bir lakap mıydı?

Birilerinin odaya doğru geldiğini fark ettim.Korkmuştum.Ama gelen oydu.

"Korkma,gelen kişi benim çok yakın arkadaşım o da daha önce Ateş evreninden biriyle iletişim kurmuştu,yani ona görünsende hiçbir şey olmaz."

Bedenime geri döndüm ve karşımda duran masum çocuğa baktım.

"O zaman geliyorum."

"Gelmelisin çünkü masadaki iki tabağı ve fazladan hazırladığım yatağı ona açıklayamadım."

Birlikte odadan çıktık ve yemek yediğimiz odaya tekrar geldik.Jimin denen çocuk beni görünce gözlerini açıp şaşkınca bana baktı.Kook'un kulağına birşey fısıldadığını gördüm fakat bana karşı bir kelime dahi etmediği için sohbet başlatmak istedim.

"Ben Ateş Evreninden geliyorum."

"Ben Jimin,Kook'un 7 yıllık arkadaşıyım,ismin ne?"

"Söylemeyi pek tercih etmem,üzgünüm."

Tavşan çocuğun gözleri üzerimdeydi hissediyordum.Ve ona döndüm gözlerine baktığım an başını öne eğdi.Gülümsedim.

"Demek ki eniştem belli oldu."diyerek kahkaha attı 'Kook'un yakın arkadaşı'.

Kook gözleriyle Jimin'e işaret yaparken gülümsedim.

"Öyle mi?Fakat ben buraya ruh eşimi bulmaya geldim,en yakın arkadaşını sevgilim yapmaya değil."yüz ifadem sertleşince hiçbir şey diyemedi.Tavşan çocuğa baktığımda tepkisiz duruyordu fakat duygularını saklıyor gibiydi.

"Ben gideyim o zaman."diyip gitti Jimin.

Kook'un yanına gittim.

"İsmin Kook mu?"

"Kook.Jungkook.Jeon Jungkook."

Kook,Jungkook,Jeon Jungkook
Kook,Jungkook,Jeon Jungkook
Kook,Jungkook,Jeon Jungkook

İsmi aklımda dönüp dururken bu ismi hayatım boyunca asla unutmayacağıma dair kendime bir söz verdim.

'Jeon Jungkook' ne de güzel bir isimdi böyle.Hoşuma gitmişti.

OYLAMAYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYİN MUUAAHH.

Water and Fire ~Taekook~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin