Gökçen'in ağzından
Daha geleli 2 gün olmuştu ama garip bir şekilde ısınmıştım bulunduğum time ,çok eğlenceli ve neşelilerdi ilk gün geldiğim- de bana prensipleri bakımından çok sert davransalarda hepsini sevmiştim Yıldır- ım komutan'ı,Semih'i ,Ateş'i fakat ailemi çok özlüyordum onlarla sık sık telefonda konuşsamda olmuyordu insan sarılmak istiyordu , bunun için hemen Yıldım komutanla konuşmam gerekiyordu
Yağın ilk iş Yıldırım komutanın yanına gideceğim. Ama önce ennn sevdiğim kankam Zeynep'i aramam gerekiyordu.Totişini yediğim aranıyor......
-"Halo millet vekili mi."
-"oooo millet vekili mi puhapuhaaaa
Napıyon en sevdiğim kankammmm."-"Lan yoksa benden başka kankan mı var" ve bir yalancı ağlama sesi.
-"öyle birşey mümkün olabilir miiiii."
-"Yok yok sen oralara gittin yeni kanka yaptın. "
- " yok vallaha yapmadım niye inan- mıyon ."
-" offff sana da şaka yapılmıyor ,hemen ciddiye olıyorsun kankacığım."
-" Neyse dur sana bişey söylüyeceğim."
-" ay dur kız heycanlandım. "
-"söylüyorum söy - ,gerisi reklamlardan sonra."
-"Ya beni deli etme gelirsem yanına f 16
İle gelirim heeee."-"Ay tamam kız söylüyom . Hani ben tıp okuyom ya , benim tainim sırnağa yani senin bulunduğun bölgeye çıktıı ağağağağa çok heycanlıyım kızım gelirken ne giysem acaba?"
-"Neeeeeeeeeee ,o zaman sen benim ile lojman da yaşarsın ,ayyyyyy dur kız ben de heycanlandım , şey giy siyah şort etek ,beyaz gömlek ve deri cekketini giy."
-"Şey bide ben bu hafta sonu gelicem heeee."
-"Tamam ben çok yoruldum bugün erken uymayı düşünüyom."
-"Tamam kankam Allah rahatlık versin
,Allah seni korusun amininnnnn pupupupuuuuuuu."-"Amin amin , hadi ben kapatıyom bay bay."
Telefonu kapattıktan sonra ayıcıklı pijamamı giydim , banyoya gidip rutin işlerimi yaptım ve en sonun da uyudum.