{ MİNHO'DAN }
sabah uyandım ve elimi yüzümü yıkadım. Bugün çok keyfim yok gibiydi. Artık yn'ye karşı ilgim olduğuna emindim. Onun bana yüz vermemesi artık canımı sıkıyordu.
Yn ile daha yakın olmak istiyordum fakat yn bana öyle davranmak istemiyor gibiydi. Yn gerçekten güzel bir kızdı akşam arkasından seslendiğimde duymazdan geldiğini biliyordum. Beni duyduğu için hızlandı. Beni farklı görüyordu. Yinede emin değildim benim ona zarar vericeğimi düşünüyor gibi geliyordu. Umarım öyle değildir. Üstüme formamı giydim ve okulun yolunu tuttum. Okula vardığımda sadece han ve Changbin vardı. Sınıf sonradan dolmaya başladı. Sadece yn gelmemişti.Minho: yeji yn yine gelmicek mi?
Yeji: bilmiyorum, aramız biraz açık gibi konuşmadım.
Minho: kötü birşey yok dimi?
Han: o gün lavaboda kavga mı ettiniz.
Yeji: evet,biraz
Minho: neden?
Yeji: söylemek isterdim fakat söyleyemem minho. Yn ile tartışmış olabiliriz ama onun özelini anlatamam.
Changbin: masada kavga ederken, artık onu düşünmeyi bırakırsan mutlu olabilirsin demiştin. Kimden bahsettin?
Yeji: söyleyemem.
Han: tamam uzatmayın artık.
Han konuşmayı kesti ve sınıfa hoca girdi. Ders müzikti müzik dersini gerçekten severdim.
Müz.h: çocuklar derse başlamadan önce bir duyurum var ama önce sınıf yoklamasını alalım. Herkes tam mı?
Lia: hocam yn bugün gelmedi.
Müz.h: duyuruyu yn'ye iletebilicek biri var mı?
Yeji: ben iletirim hocam.
Müz.h: tamam ozaman. Çocuklar haftaya cuma günü gezimiz var siz bir alt sınıfınız ile beraber gidiceksiniz. Haftaya Çarşamba son gün. O güne kadar haber verin.
V: hocam ne gezisi?
Kai: hocam ücret gerekiyor mu?
Müz.h: piknik gezisi olucak. Güzel yeşillik bir alana gidilicek. Ücret ve benzeri gibi ayrıntıları bilmiyorum sınıf grubuna bilgi verilir. Başka soru yoksa derse geçelim.
Piknik gezisi güzel olabilirdi aslında sanırım gidicektim.
{ YN'DEN}
Sabah uyandığımda çok yüksek derecede ateşim vardı. Bir çocuk yüzünden ve bir arkadaşım yüzünden bu kadar kötü olmam tuaftı. Annem beni hastaneye götürdü. Çok büyük birşey yoktu. İlaçlarımı almaya devam ediyordum. Okula yine gitmemiştim. Kendi kendime vakit geçiyordum. Kitap okuyup müzik dinliyodum. Arada şarkı açıp dans ediyordum. Bi süre sonra telefonuma bildirim geldi. Sınıf grubundandı. Okul gezisi olarak piknik olucakmış. Aşağıya inip annemin yanına gittim.
~ anneee!
Annem: efendim canım?
~ anne haftaya cuma gezi olacakmış gördün mü?
Annem: evet canım gördüm. Gitmek istiyor musun?
~ evett.
Annem: gidebilirsin ama iyice iyileşmen lazım.
~ haftaya kadar toparlarım.
Annem: umarım. Sen yemek yemedin aç değil misin?
~ biraz acıktım aslında ama gerek yok çok acıkırsam kendim hazırlarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİNHO İLE HAYAL ET (Y/N)
Randomailesi yüzünden okul değiştiren minho ve ilk görüşte aşık olan y/n