{MİNHO'DAN}
Okulumun ilk günü gayet iyiydi. Orada eskiden tanıştığım arkadaşım han vardı. O yüzden gayet iyi alışmıştım. 4 lü bi grubumuz vardı Chan Han Changbin ve ben Chan bizden 1 yaş büyüktü ama gayet iyi anlasıyorduk. Bugün ikinci günüm yine güzel geçecegini umuyorum.
Evde tek olduğum için kendime güzel bir kahvaltı hazırladım. Annem olsaydı bana çok güzel yemekler yapmış olurdu. Annem ve babamdan artık ayrı kalıyorum tek başıma bir evde ve bu sebeplerin hepsi babam yüzünden. Babam annemi aldatmış ama hâlâ annemi çok seviyor. Onu bırakmak istemiyor. Tabi ki annemde aldatma karşısında onunla beraber olcak hâli yok. Boşanmak istediğini söyledi ve babam deliye döndü. Babam istemiyordu. Bu yüzden baya kavga ettiler. En sonunda boşandılar. Bende bu sebeplerden dolayı ayrı bir yerde kalmak istediğimi söyledim. Güzel bir şekilde onlayladılar. Annem ve babam bana değer veriyorlardı. Bu yüzden benim ihtiyacım olan herşeyi karşılıyorlar. Bu da benim daha rahat olmamı sağlıyor.
Hızlıca yemeğimi yiyip üstümü değiştirdim.
(Minho okul forması)
Evden çıktım ve okulun yolunu tuttum. Okula vardığımda kapının orda bizim üçlüyü gördüm( Chan Han Changbin) hemen yanlarına gittim.
Minho: selam gençler! Nasılsınız
Chan: iyi
Han: çookk iyiii
Changbin: normal, sen?
Minho: iyi bende hadi sınıfa geçelim artık.
{YN'DEN}
Dün minho'yu düşünürken uyuya kalmışım. Sabah yüzümde kocaman bi gülümseme ile uyandım. Yine minho'yu göreceğim için heyecanlıydım ve artık içe kapanıklığımı aşmaya çalışıyordum.
Formlarımı giyip aşağıya indim. Annemin yanağına bir öpücük kondurup ayakkabılarımı giymeye başladım.
-yemek yemiyecek misin?
~ hayır anne aç hissetmiyorum.
-peki okulda karnını iyi doyur.
~ tamamm! Hadi ben kaçtımm.
Evden çıktım ve yeji'yi aradım.
Yeji: Alo?
~GÜNAYDINNN
Yeji: ıı günaydın iyi misin sen?
~ mükemmelim
Yeji: hadi hayırlısı. Neden aramıştın ne oldu?
~seni almaya geliyorum hazır mısın?
Yeji: bende tam evden çıkacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİNHO İLE HAYAL ET (Y/N)
De Todoailesi yüzünden okul değiştiren minho ve ilk görüşte aşık olan y/n