.

94 7 2
                                    

Pazar gününü evde geçirmiştim. O kızın yüzünü görmek istememiştim. Bugün okul günüydü. Sabah erkenden uyandım. Bugün belki Minho'ya açılabilirdim. Yine de emin değildim.
Üstümü değiştirip aşağıda kardeşim ile birlikte kahvaltı yaptık. Okula sohbet ede ede gittik. Okula vardığımda dışarıda ki bankta Minho ve arkadaşları oturuyordu.l ve hemen karşı bankta ise suzy ve arkadaşları vardı. Suzy Minho gile bakarak birşeyler anlatıyordu.
O ortam da daha fazla bulunmamak için okulun kapısına doğru ilerledim. O sırada Han arkamdan seslendi.

Han: ynn!

~ efendim?

Minho: halı sahaya bir daha gelir misiniz?

Suzy'e doğru baktım. Biz izliyordu. Onu sinir etmek hoşuma gidiyordu.
Minho'ya gülümsedim.

~ eğlendiniz sanırım.

Changbin: çok güzel oynuyorsun. Seni hiç maç yaparken görmemiştim. Şaşırdım açıkcası.

~ ek olarak 1 tane düzgün oyuncu ya da daha fazla kişi de olabiliriz. Suzy haricî herkese okeyim. Han sende numaram var haber edersin eğer ki gidersek. Yeji ile de konuşayım.

Han: tamam hallederiz.

gülümsedim ve sınıfıma çıkmak için merdivene doğru yöneldim. Sınıfa çıkınca yeji ile konuştum. Tekrardan halı sahaya giymeyi kabul etti.

Dersler hızlıca geçip gitti. Minho gille o konuşmadan sonra bir daha konuşmadık. Okul çıkış zili çaldığında  ek kurs için hocalar ile konuşurtum. Yarından itibaren kurslara kalıcaktım. Derslere biraz daha asılmam gerekiyordu.

Eve vardığımda annem yanıma geldi.

Annem: kızım sana bir kutu geldi. Sen kendin açarsın diye açmadım. Al canım.

Annem elinde ki kutuyu bana uzattı.

~kimden gelmiş?

Annem: bilmiyorum ki.

~ neyse teşekkür ederim anne.

Kutu ile birlikte odama çıktım. Bu neydi ve kimden gelmişti?
Bunları öğrenmek için kutuyu açtım.

İçinde hepsi bir birinden güzel şekerler ve çikolatalar. Bir kaç gül kar küresi ve bir not vardı. Notta;

" Kim olduğumu merak ettiğini biliyorum. Buraya ismimi yazmayı çok isterdim. Senin beni hoş karşılamayacağını düşündüm. Merak etme beni tanıyorsun. Korkmanı gerektirecek bir durum yok. Sadece bunları sana hediye etmek istedim. Umarım hoş karşılarsın :) "

Yazıyordu. Kimdi bu?

İçinden çok güzel bir kar küresi çıkmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İçinden çok güzel bir kar küresi çıkmıştı. İçinde yüzük vardı çok tatlı bir hediyeydi. Kitaplığımın en güzel köşesine koydum. Kutuyu toplamak için yöneldim. İçinde bir ağırlık vardı. Kutuya iyice baktım.
Kutu ikiye ayrılıyordu. Altında ki kısımda. Bir kolye bir kaç tane not ve benim çerçeveletilmiş bir fotoğrafım vardı.

MİNHO İLE HAYAL ET (Y/N)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin