Alp ne olduğunu anlayamamıştır.
Alp;Naz şimdi de ben seni anlamıyorum ne demek istiyorsun
Naz;Babam her gün akşam eve ayakta duramicak şekilde geliyordu ve ağır ağır kokuyordu ve kıyafetlerinden hep kadın saçı çıkıyordu annem ilk başlarda önemsemedi ama sonrasında saçlar sürekli farklı farklıydı mesela bir gün sarı bir gün siyah bir gün kızıl sürekli böyleydi.
Alp;Anladım
Naz; Bununla kalsa yine iyiydi bunun dışına da çıktı.
Alp;Nasıl yani?
Naz;Bir gün annem iş için yurt dışına gitmişti babam da bunu biliyordu ve eve kadın getirdi bende evdeydim babam bunu bile bile eve o kadını getirdi ben müdahale edince beni dövdü annemin işi iptal olunca annem eve geri döndü içeri girdiğinde ise neredeyse kalp krizi geçiriyordu. Babam salonda beni dövdü odama gidemedim ve yetmedi o kadınla tam öpüştüğü anda ise annem içeri girdi. Bana bakıyor ben yerde oturmuş ağlıyorum kollarım mosmor bacaklarım mosmor, babamı o kadınla öpüşürken gördü onu evden kovdu babam gitti gidiş o gidiş onu arıyorum bakmıyor mesaj yazıyorum görüldü atıyor. Alp babamın bu yaptıklarına çok sinirlenmiştir.
Alp;Bir baba kızına neden bunları yapar ki??¿
Naz;Bir tek babam değil annem de değişti
Alp;Nasıl değişti
Naz;Babam gittikten bir süre sonra annem sigara'ya ve alkole başladı ben hiç içmiyordum bana da içiriyordu ben kendim bıraktım
Alp;Peki sigarayı veya alkolü bırakmak için tedavi gördün mü?
Naz;Hayır hiç görmedim.
Alp;Kendi kendine mi bıraktın büyük başarı.
Naz;Teşekkür ederim. Kendinizden bahseder misiniz? Biraz merak ettim de sizi.
Alp;Tabiki de bahsederim benim adım Alp-Alp YILMAZ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜK KIZIN DRAMI
RomanceBir gün akşam vakti Naz'ın ailesinin evine baskın yapılır. Mafya babası Alp bu kızın ailesinin evine baskın yapar.