Uzun bir aradan sonra tekrardan merhaba. Bu zamana kadar neden yazmadığıma ya da şuan neden yazdığıma dair açıklama yapma gereksinimi duymuyorum. Yazdıklarımın okunmayacağını da biliyorum. Sadece yazıyorum.
Allah'ım o da benden etkilenmişti. Rüyada gibi hissediyorum kendimi. Asil rüyada gibi hissediyosun kendini, uyan. Rüyada gibi hissediyorum...
Rüyada...
En son böyle hissettiğimde ruhum ve içimdeki küçük kız ölmüştü, öldürülmüştü. Kendine gel Asil karşında bir erkek var. Korunman lazım.Heycanımı bastırdım. Bastırmak zorunda kaldım. Hayatımdan gelip geçenler heyecanımı bastırmak zorunda bıraktı beni. Hislerimi belli etmeden yazmaya çalıştım;
Asilim; Çok teşekkür ederim Mavi.
Mavi Gökyüzü; Rica ederim Asil :)
Asilim; :)
Mavi Gökyüzü; Asil, benim şuan biraz işim var senin içinde uygunsa akşam konuşuruz istersen?
Asilim; Bana fark etmez Mavi.
Mavi Gökyüzü; O zaman görüşürüz Asil ;)
Asilim; Görüşürüz Mavi :)
Yazdım ve telefonu komidine bıraktım. Neden bu kadar hızlı etkileniyorum? Neden en ufak ilgiye kanıyorum? Neden bu kadar kör oluyorum? Aptalsın Asil. Evet aptalım.
Koridordan babamın sesi yükseldi.
"Asil yanıma gel çabuk!"
Babamın sesi. Kulaklarımı hatta beynimi doldurdu. Ordan tüm vücuduma, tüm uzuvlarıma. Titredim. Korkarak yataktan kalktım babamın yanına gittim.
"Efendim baba."
Sana baba demek istemiyorum."Benim çakmağım nerde?"
Çakmağın g@tune girsin."Bilmiyorum baba"
Doğruyu söyledim. Bilmiyorum ama bana inanmayacaksın bunu biliyorum.Yumruğunu masaya geçirdi.
"Bir kere doğruyu söylesen ölür müsün lan!"
Baba ben doğruyu söylüyorum inanmadığınız şey yalan olmaz."Baba yemin ederim bilmiyorum, çakmağını görmedim bile"
Saçlarımdan tuttu. Hiç okşamadığı hep çekiştirdiği saçlarımdan.
"Ya söylersin ya söylersin Asil. Sigara mı içiyorsun yoksa? Senin o ciğerlerini patlatırım!"
"Baba bilmiyorum gerçekten. Dikkatli bak belki gözünden kaçmıştır. Ben bilmiyorum."
Gözlerim doldu. Gözlerimi sıkarak akmalarına engel oldum. Gözyaşlarımı görürse daha çok sinirlenir.
"S!ktir git gözüme görünme Asil. Gördüğüm yerde cesedini bırakırım."
Saçlarımı bıraktı. Kısa süreliğine babama baktım. Yavaş yavaş yüzünde oluşan kırışıklıklar, çatık kaşları, sıktığı dişleri, kan çanağı gözleri, yumruk yaptığı eli. Gözlerimi babamın üstünden çekip odama gittim. Girdiğim gibi çekmeceye yöneldim. Makası elime alıp aynanın karşısında durdum. Babamın tuttuğu kısmı hiç düşünmeden kestim. Saçlarım genelde kısadır. Uzatmam, uzatamam, uzun saçtan nefret ederim. Saçımı kestikten sonra kestiğim saça ve diğer elimdeki makasa baktım. Gülümsedim. Saçlarımı pencereden attım. Tarağı alıp saçlarımı taradım. Bi tarafım omzumda biterken diğer tarafım kulağımım hizasındaydı. Komikti ama ben beğendim. Telefonumu alıp yatağıma uzandım. Story'si Güzel Çocuk story atmış. Hemen girip baktım. Henüz babamın gözümden akıttığı yaşlar yanağımda kurumamışken yenileri almak için hazırlanmaya başladı. Gözlerim doldu. Mavi ve sarıldığı bir kız. Arkaya Skapova-Ben Hala Vazgeçmedim şarkısını koymuş. Sarılıyorlar. Yapma Asil sevgili bile değilsiniz. Sevgilisi varsa bana neden öyle davrandı? Ben mi yanlış anladım yoksa? Neden? Neden? Neden? Neden?
Telefonu ayak ucuma fırlattım. Yastığıma sarıldım. Ağlama Asil. Ağlayamazsın. Asil kendine gel. Sevgili bile değilsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesafe
Teen FictionKilometrelerce ötedeki hiç tanımadığım biri benim herşeyim olabilir miydi?