Story'si Güzel Çocuk

43 5 12
                                    

Düşünün, normal geçirdiğiniz bir günün ardından hiç beklemediğiniz bir anda sizin her şeyiniz olacak biri hayatınıza giriyor. Birbirinizin her şeyi oluyorsunuz fakat tek sorun aranızda aşılması imkansız gibi görünen mesafeler var. Unutmayın hiç bir şey inkansız değil, aşk mesafe dinlemez :)

    Şişeyi çevirme sırası Eren'deydi. Evet doğruluk mu cesaret mi oynuyoruz. Bu oyun bizim vazgeçilmez oyunumuz diyebilirim -oyunun ucu biraz tuhaf yerlere gitse de güzel bi oyun- şişenin alt kısmı bana gelmişti
"Doğruluk mu cesaret mi Asil?"
"Cesaret."
Eren p!ç gülüşü attı. Ah tam bir aptalım neden Eren'e cesaret dedim ki?
"Telefonunu ver!"
"Ne, hayır ne yapıcaksın?"
"Herhangi bir sosyal medya hesabından 30 tane erkek ekleyeceğim."
"İşsiz" diyerek telefonu Eren'e uzattım. Umarım sapıkları piskopatları eklemez.
"Oyun bitince çıkarırsın bunları" dedi ve telefonu geri uzattı.

    Biraz daha oyuna devam ettikten sonra sıkılmaya başlamıştık. Telefonumu açıp Eren'in eklediği erkeklerin storylerine bakıp çıkarmaya başladım.
"Eren ben senin eklediğin erkeklerin-"
"Ne varmış eklediklerimde?" diyip yanıma oturdu.
"Baksana ya keko ya ergenliğin dibine vurmuş" Eren gülmeye başladı. Ben çıkarmaya devam ediyordum. Ta ki bi çocuğun storysine denk gelene kadar. Storysi dikkatimi çekmişti açıkçası ve çocuk kafa dengi duruyordu.
"Bunu çıkarmayacağım"
Esma beni duymuş olacak ki tepemde bitiverdi
"Kimi?"
"Storysi güzel çocuğu"
"Adı ne?"
"Bilmiyorum ama storysi güzel çocuk."
Esma kaşlarını çatarak baktı
"Asil seni bazen anlamıyorum."
"Bende bazen beni anlamıyorum."
"Ah neyse aşık falan olma da."
"Ben aşık olmam Esma."
"Evet aşık olup, aldatılıp üstüne 3 hafta depresyona da ben girmiştim pardon."
Gülerek diğer tüm erkekleri çıkardım. Sadece o kaldı: Storysi güzel çocuk...

   Hava soğumaya başlayınca yavaş yavaş evlere dağıldık. Eve gelir gelmez kendimi odama kapattım. Led ışıkları yaktım ve telefonumu elime aldım. O çocuğun storysine tekrar baktım ve dayanamayıp storysine cevap verdim.
Dur bir dakika. Ne yazıcaktım? Facebook'ta kız tavlayan 40 yaş üstü amcalar gibi "Slm cnm" falan mı?
Asil kendine gel. Ah tamam bence normal bir şekilde selam yazmalıydım.

Asilim; Selam :)

Gönderdim. Gönderdim! Sebepsiz yere telefonu bir anda elimden attım. Boş yere heyecanlanmıştım. Tam sakinleşirken gelen bildirim sesiyle telefonu kapmam bir oldu.

Mavi Gökyüzü; Selam tanışmak ister misin? :)

Kullanıcı adı neden bu kadar güzel gelmişti bana? Mavi Gökyüzü...
Çocuk benle tanışmak istiyordu. Ne diyecektim? Evet dersem erkek peşinde koşan @rospu kızlara mı benzer miydim? Hayır dersem belki kalbi kırılacaktı. Bence evet en güzel cevaptı.

Asilim; Evet isterim :)
Teslim edildi:şu anda
Açıldı:şu anda

YUH! DAHA YENİ YAZDIM HEMEN GÖRDÜ MÜ? Neyse demek ki yazmamı bekliyordu.

Mavi Gökyüzü; Ben Mavi.
Mavi. Mavi... İsmi çok güzel espri yapmazsam ölürüm.

Asilim; Tanıştığıma memnun oldum Mavi bende b*k rengi.
Teslim edildi:şu anda
Açıldı:şu anda
Yazıyor...

Mavi Gökyüzü; Engelliyorum.

Ne? Sadece espri yapmıştım. Ah Asil yine şaka dozunu kaçırdın.

Asilim;Şaka lan şaka bende Asil.
Teslim edildi:şu anda
Açıldı: şu anda
Yazıyor...

Mavi Gökyüzü; Memnun oldum Asil. İsmin çok güzelmiş :)

İsmin çok güzel dedi. İSMİN ÇOK GÜZEL DEDİ ŞU AN EVDE ÇIĞLIK ATMAK İSTİYORUM. Neyse sakın olmam lazım.  Acaba kaç yaşında?

Asilim; Kaç yaşındasın Mavi?
Teslim edildi:şu anda
Açıldı:şu anda
Yazıyor...

Mavi Gökyüzü; 15 yaşındayım.

Ne? 15 mi? Ben daha büyük bekliyordum.

Asilim; Ciddi misin?
Teslim edildi:şu anda
Açıldı:şu anda
Yazıyor...

Mavi Gökyüzü; Ne bekliyordunuz Asil Hanım? Wattpad erkekleri gibi 20 yaş ve üstü olmamı falan mı?

Mavi'nin attığı mesajı okudum ve bir anda kahkaha atmaya başladım. Allah'ım bu çocuk tam benim kafada.

Asilim; Wattpad erkeği olsan fena olmazdı.
Teslim edildi:şu anda
Açıldı:şu anda
Yazıyor...

Mavi Gökyüzü; Belki onlardan daha iyiyimdir?

Asilim; İmkansız.

Yazıyor...

Mavi Gökyüzü; Sen kaç yaşındasın?

Asilim; 15

Yazıyor...

Mavi Gökyüzü; Güzel aynı yaştayız.

Asilim; Evet.
Açıldı:şu anda

Neden bilmiyorum ama Mavi'ye karşı çok ısınmıştım. İyi birine benziyordu.
Acaba nasıl görünüyordu? Esmer mi yoksa-
Mavi Gökyüzü adlı kişiden yeni sohbet
Yazdı! Yazdı! Heyecanla mesaja girdim.

Mavi Gökyüzü; O zaman iyi geceler Asil yarın görüşürüz. ^^

Asilim; İyi geceler Mavi. Görüşürüz. :)

Ne? Bir dakika. Yarın görüşürüz mü? Mavi'de bana ısınmış demek ki. Benle konuşmak istiyor. Yarını iple çekiyorum.

   Telefonu bırakıp mutfağa gittim. Bir şeyler yemek istiyordum. Dolabı açtım ama beni tatmin edecek bir şey bulamadım. Telefonumu almak için odama gittim, film izleyecektim. İzleyecek dizi ararken The Glory gözüme çarptı. Açtım ve izlemeye başladım. Bir kaç dakika sonra telefonum titredi. Alışveriş uygulamalarından gelen bildirimdi sanırım. Umursamadım filmi izlemeye devam ettim. Filmin 37. dakikasında tekrar bildirim geldi. Bana mesaj atan pek kişi olmaz. Önemli bir bildirim olduğunu sanmıyorum. Filmi izlemeye devam ettim.

   
      Gözlerime vuran ışıkla gözlerimi açtım. Dün gece filmi izlerken uyuyakalmış olmalıyım. Telefonumu elime aldım. Şarjı neredeyse bitmiş. Telefonumu şarja takıp kendime kahvaltı hazırlamaya başladım. Annemler hala uyuyordu. Onları uyandırmadan bir kaç şey atıştırdım ve odama geçtim. Telefonumu aldım ve gülümsemeden edemedim. Mavi mesaj atmış. Hem de dün gece ve bu sabah! Demek dün gece yazan o yazmış. Hemen mesajlara girdim.

Mavi Gökyüzü; Uyudun mu?
Mavi Gökyüzü; Ben uyuyamadım da eğer sen de uyumadıysan konuşuruz diye şey ettim.
Mavi Gökyüzü; Uyumuşsun. İyi geceler o zaman Asil. Sabah görüşürüz :)
Mavi Gökyüzü; Günaydın Asil. İyi uyudun mu?

Bu çocuk neden bu kadar tatlı. Daha dün tanıştık oysa. Bu kadar ilgi fazla değil mi?


Hayatınıza böyle beklenmedik bir anda biri giriyor. Sizin karanlığınıza mum yakıyor. Sizin her şeyiniz oluyor. Bu kişi sizin çok yakınınızda da olabilir, kilometrelerce ötenizde de. Bu kişi normal hayatta yanınızda olan biri de olabilir, sanal biri de. Yeter ki onu arayın ve bulunca asla kaybetmeyin. O kişiler çok değerli ve onşarın yerini bir başlası asla doldıramaz.

MesafeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin