Dokunamıyorsun, ellerini tutunca kalbin hızlanmıyor, göz göze gelince gözlerinde kaybolamıyorsunuz. Böyle birine aşık olabilir miydiniz? Ben oldum. Zaten aşk ille dokunarak mı olur? Dokunulmadan sevilemiyor mu? Bence çok güzel sevilir. Yeter ki doğru kişiyi bulun.
Allah'ım mutluluktan ağlamak üzereyim. Hayatında ilk defa birinden günaydın mesajı almıştım. Hemen yazmaya başladım.
Asilim; Günaydın Mavi, evet iyi uyudum sen güzel uyudun mu?
Teslim edildi; şuan da
Açıldı; şuan daYuh ama yani bu kadarda hızlı bakılır mı?
Yazıyor...
Mavi Gökyüzü; Ben de iyi uyudum. Asil sana bir şey demek istiyorum.
Ha? Ne demek istiyor acaba? Heyecanlandım.
Asilim; Tabi Mavi diyebilirsin.
Mavi Gökyüzü; Diyebilir miyim demedim ama neyse.
ODUN! HAKİKİ KALAS! AH TAMAM SAKİN OL ASIL KLASİK ERKEK MİLLETİ İŞTE!
Asilim; Tamam Mavi söyle ne diyeceksin?
Mavi Gökyüzü; Oo matmazel kızgın sanırım. Neyse ben diyeceğimi diyeyim. Asıl ben seni çok merak ediyorum ve seni görmek istiyorum.
Ne? Kardeşim benim neyimi merak ediyorsun? Normal insanım ben. Ağzım var gözüm var burnum var. Napacağım şimdi? Atsam bir sorun olmaz sanırım.
Asilim; Aslında pek merak edilecek bir tipim yok normal insanlar gibi ağzım gözüm falan var ama yine de atayım.
Mavi Gökyüzü; Bence merak edilecek bir tipin var Asıl. Bu kadar tatlı konuşan bir kızın tatlı bir yüzü vardır değil mi?
Tatlı mı? İltifat mı aldım ben şimdi? Kalbim hızlandı. Neden böyle oldu ki. Of. Şimdi düzgün bir fotoğraf bulmam lazım. Beni beğenmezse ya? Beğenmezse beğenmesin o benim neyim ki ayrıca değil mi? Geçen ay rastgele çektiğim ama çok güzel çıkan bir fotoğrafımı buldum ve onu attım.
Asilim; Bir fotoğraf gönderildi.
Şimdi; Fotoğraf açıldı.
Ellerim neden bilmiyorum ama titremeye başladı. Sebepsizce gerildim. Bir anda Mavi mesaj yolladı.
Mavi Gökyüzü; Özür dile.
Ha? Özür derken? Ne özürü be ne yaşıyor bu?
Asilim; Ne özürü neden özür dileyeyim?
Mavi Gökyüzü; Güzelliğinle kalbimi durma derecesine gelecek kadar hızlı attırdığın ve nefesimi kestiğin için özür dile.
Ne? Abartıyor ben bu kadar güzel değilim ki. Klasik kahve gözlü kumral bir kızım.
Asilim; O kadar güzel değilim. Yine de özür dilerim.
Mavi Gökyüzü; Asil sen gördüğüm en güzel kızsın. Bende kendi fotoğrafımı yollayacağım.
Şuan çığlık atmak istiyorum. Beni güzel buldu. Acaba kendisi nasıl? Telefon titredi. MESAJ GELDİ MESAJ GELDİ!
Hemen fotoğrafı açtım ve açmamla nefesimin kesilmesi bir oldu. İlk dikkatimi çeken gözleriydi. Gökyüzü gibi mavi.
Saçları hafif dalgalı, koyu kahverengi renkte. Teni gökyüzündeki ay kadar beyaz ve parlak. Dudakları kiraz rengini andırıyor. Bu çocuk çok büyüleyici...
Gözlerine baktıkça kayboluyorum. Kalbim çok hızlandı.Ben Mavi'nin resmini incelerken mesaj geldi;
Mavi Gökyüzü; Ne oldu? 27 dakikadır bir şey yazmadın. Biliyorum çok çirkinim ama çirkin olmayı ben istemedim değil mi? Çirkinim diye benle konuşmak istemezsen anlarım Asil.
Ne? 27 dakikadır fotoğrafa mı bakıyorum ben. Of çocuk yanlış anladı.
Asilim; Mavi hayır hayır öyle değil. Ben sadece senden etkilendim. Fotoğrafını inceliyordum.
Asilim; A yani güzelsin. Güzel çıkmışsın. Çirkin değil fotoğraf.
Asilim; Yani sen çirkin değilsin. Güzelsin.
Ah panik yaptım. Of.
Mavi Gökyüzü; Hahaha Asil sadece şaka yapmıştım. Sanırım panik yaptın. Bende senden etkilendim Asil.
Hayatınıza bir gökyüzü giriyor. O gökyüzünün sizin evinizden olacağından haberiniz yok. O gökyüzü sizi bulutlarıyla sarıyor. Rüzgarlarından esirgiyor. Yağmurlarında ıslatmıyor. O gökyüzü kendi felaketlerinden sizi koruyor. Sizi yukarıda tutuyor. Asla yere çakmıyor. Sizde ister miydiniz böyle bir gökyüzü? Dünyanın farklı yerlerinde bu gökyüzü olan kişilerden çok var ama hiç biri birbirine benzemiyor. Benzedikleri tek nokta sizi herşeyden koruyor olmaları. Siz hala kendi gökyüzünüzü bulamadınız mı? Hemen kalk ve o gökyüzünü bul. Bir gökyüzü bulmak o kadar da zor değildir ama dikkat et. Gökyüzü buluyorum diye ateşe düşme.
(Bu paragrafın gökyüzü ve ateşle alakası yoktur.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesafe
Novela JuvenilKilometrelerce ötedeki hiç tanımadığım biri benim herşeyim olabilir miydi?