Kapinin karsisinda kargocu duruyordu.
Kargom sonunda gelmisti!!!!!
Kargocu abinin ellllerinden opup kargomu aldim. Kargocu abi siritti. "Bu kacinci kargo bicirik baban muhtar herhalde" dediginde gozlerimi devirdim ve tisladim. "Yasli basli amca dedik calisan emekcisin dedik hurmet ettik ama bokunu cikardin bey amca" diyip kapiyi saaak yuzune kapattim. Bu ne curret ya!!! Ani bir hareketle kapiyi aralayip arkasindan "Uzuncekmecelikoy belediye baskani babam benim bir kereeeeee!" diye bagirdim. Anca sinirim gecti yani yapmasam ruh hastaliklarim nuksedecekti doktorum da her zaman duygularini belli et derdi zaten.
Omzumu silkip gotumu kasiyarak kargomu actim. Uzun suredir bekledigim o sey onumde duruyordu. 5. Sinif hayat bilgisi test fasikulleri. Sonunda seviyeme uygun bir test kitabi bulmustum, gercekten TS bolumu cok zordu allah bize zihin acikligi versin cidden. Hayalimdeki bolumu kazanmam icin calismam gerekiyor bunu biliyordum. Kendimi nisantasinda ipek bocegi yetistiriciligi okurken gorebiliyordum
Telefonum titresti. Cansu'ydu.
-Bitaaaneeem, ben bugun belediyenin konserine gitcem gelecek misin?
+Ne konseri cansu?
- DJ Kurban in konseri varmis Uzuncekmecelikoy belediyesinin.
- Borancan da gelecek ;))))
+ Ay hemen geliyorum o zaman hazirlanmistim zaten kargo icinHemen rujumu tazeleyip ciktim. Babami aradim ve bana ozel bir arac gondermesini rica ettim. 2 dk sonra Mercedes kapimdaydi. Mukemmel bir Mercedesti. En yeni modeldi. Babacigim yaaaa bana yeni alinan belediye otobusunu gondermissssss <3 Sofor kapisini acti. Basamaklari ciktim. Benim icin ozel yapilmis prenses koltuguna oturdum. Sofore bas gaza dedim. İsmail Yk dan Bas Gaza sarkisini dinlerken ve ozel otobusum ile yolda durup Cansuyu aldik. Cansu kartini basti ama bakiyesi kalmamis yazik fakir diyip bugun bizdensin dedim. Arkamdaki siradan koltuklara oturdu. Bana bisiyler anlatirken onu dinlemedim cunku kafamda Muhammet Talha vardi. Onu da cagiracaktim. Tam bunu dusunurken Muhammet Talha mesajima cevap yazmisti.
+ Selam Yaseminnaz ;) ben de seni dusunuyordum ;)
Ay bu cocuk beni delirtecekkkk!
Selam canlarim sekerlerim dayanamadim yaziverdim bir bolum daha ama bu sefer 12k vote beklerim ona goreeeee opuldunuz 💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuz musun? YARI TEXTING
Storie d'amore+Ay okuz musun? -Evet yavrum okuzum aiii aiii TUM HAKLARI BENDE SAKLIDIR.