1. Bölüm

334 3 0
                                    


                   Sabah olmuş, bense babamın beni yaka paça attı bodrumda donuyordum. Babam bunu ilk kez yapışı degildi. O alkolik bi adamdı. Annem ise orusbunun tekiydi. 

Bu kavgamız ise bir evlilik yapmam konusundaydı. Ben lise 2. sınıf öğrencisiyim. Babama ilk kez hem bahane hem de gerçeği söyledim. Ben escinsel bir kişiyim. Ve Babam bunu öğrenince beni buraya attı.

 Annem orusbu olsana iyi bir kadındır. Bana burda geçirdiğim 5 günde pansuman yaptı ve Babam her beni bodrum cezasına bıraktığında yemek vermezdi ama annemin ana yüreğinden dolayi gizli gizle getirir koyardı. Bu kez Annem sadece pansuman için geldi ve onun da yüzünde fazlasıyla yara vardı.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Babam "Akın hani eşcinselim dedin ya işte ben de sana öyle birini buldum şerefsiz nankör oğlan" dedi. Demek bu adamın bu sessizliği bu yüzdendi.

Aradan 2,5 saat geçti. Ben yine bodrumdaydım. Ağlamaktan gözlerimin altı şişmiş ve morarmıştı.  Babama " Baba yalvarırım bırak beni gerçekten..." babamın beni dinlediğinden adım gibi emindim. Ama o bunu kesin duymamazlıktan geliyordu. En sonunda sinirlendim ve "Baba! O gün Esma'nın kurtulamaması benim suçum değildi! O ne kadar işkenceye maruz kaldıysa ben de onun 10 katı maruz kaldım seni aptal! Ben.... Ben.... KEŞKE O YERINE BEN ÖLSEYDİM!!!!"


~~~


             Aradan iki saat bir süre gecti. Bugün hiç dövülemediğim kadar dovüldüm. Babamın ama ilk kez ağladığını gördüm. Bu evleneceğim adam da zengin bir veletmiş.

Annem beni odama çıkarmış ve saçlarımla oynuyordu " minik sarı civcivim, ela gözlüm, minik bebeğim...  Keşke babanın o kadar üzerine gitmeseydin. Biliyordun o hâla atlatamadı. Biliyorsun ki ablan Esma bizim bu hayattaki tek kızımızdı. Ve sen de tek oğlumuzsun... İkinizden biri gidince çok yıkıldık. Bu evlilik senin icin bir kurtuluş olcak bebeğim. Babanın bu işgencelerinden kurtulacağına sevin! Eşin bence çok anlayışlı bir beyefendi. " 



 Acaba kurtuluşum muydu bu evlilik?


 Yoksa ölmüşüm mü?



Bunu bize zaman gösterecek.....



●UZUN ZAMAN SONRA NASILSINIZ CUKULATALARIM. VALLAHI BEN HASTAYIM BU DA HASTANEDEKI ODA ARKADAŞIMIN ÖYKÜSÜ VALLA HER DINLEDIKCE ÜZÜLÜYORUM.  


●CUKULATALARIM BU ARADA HER KARAKTERE SOVMEK SERBEST SAHSEN BEN SÖVÜYORUM SJSJSJSJ


●UZUN BI SURE BOLUM GELMEYEBİLİR CUNKU HASTANEDEYİM. KENDINIZE IYI BAKIN BOL BOL ÖPTÜM 😘 


●KISA OLDU ARTIK DIGER BÖLÜMLERİ UZUN YAZCAM İNŞ 

TECAVÜZ 📄🔞Where stories live. Discover now