4.Bölüm 🔞❗️

102 1 0
                                    


Aslanla evlenelim 4 ayı açmıştı. Aslan bazen bi yerlere gidiyordu,bazen telefonunu aradığımda açmıyor ya da açtığında çığlık sesine benzer bisey geliyordu. Ama o kadar takmıyordum ta ki o güne kadar....

"ANIL!!!!"

"E-efendim Aslan?"

"Bana bak bundan sonra dışarı çıkmak YOK. Arkadaşların ile görüşmek YOK, okula bi süre hatta bi süre de değil, bundan sonra GİTMEK YOK! DERSLERINI OZELDEN ALACAKSIN HATTA NE ÖZELİ BEN SANA VERIRIM!" 

Sadece korku içinde bakıyordum korku. Bileğimi sıkmaya başlamıştı. Acıyordu iste angut. Birden eli telefonuma attı.

"Aslan napiyorsun! VER TELEFONUMU!"

"SESİNİ BANA YUKSELTME!"

"...."

"ARTIK TELEFON MELEFON YOK!!"

"SEN NESIN YA ANAM MI BABAM MI?! HA SUNU DA EKLEYEYİM BENIM NE BI ANNEM  NE DE BI BABAM OLDU!"

Bunu demem üzerine yanağıma sertçe bir tokat yedim o kadar sertti ki..... Sessiz sessiz ağlıyordum. Allah'ım neydi benim günahım? Neden bu azabı çekiyorum? Neden, Neden, NEDEN!?

"BEN NE GUNE DURUYORUM AKIN NE GÜN- A-akın tatlim ö-özür dilerim.."

"DOKUNMA BANA SENI RUH HASTASI!"

"AKIN YETER AMA OZUR DILEDIK SINIRLENDIM VURDUM SANKI KEYFIMD3N VURDUM! AMA BANA O *RUH HASTASI* NE DEMEKMIS SANA GÖSTERECEĞİM!"

Sadece korku vardı yüzümde, napacakti acaba? Sabaha kadar babam gibi dövecek miydi? Bodruma mi kapatacaktı? Aç mı bırakacaktı? 

🔞+18 UYARISIII

Kolumdan sertçe tuttuğu gibi beni götürmeye başladı. -1 e inmiştik ordan bi odaya girdik normalde asla izin vermediği odaya. Sadece yalvarıyordum Aslan'a "nolur yapma yalvarırım yapma" diye dövecek diye kalbim tek basiyordu.

Odaya girdiğimizde ışığı ilk açmadı ve beni duvara doğru serçe itti. Sonra elinde singirti yapan birsey ile geldi korkuyordum sadece ve taktığında anladım onun kelepçe olduğunu .

"Demek bu RUH HASTASI ile oynamak istiyorsun eh o zaman oynayalım "

Işığı birden açtığında bdsm ye benzeyen ama daha farklı bi oda karşımda idi. Beni kucağına aldı ve dudaklarımı talan etmeye başladı. Sesli ıslak öpüşmemiz daha doğrusu öpüşmesi alevleniyordu. Ben sadece ağlıyordum. Başka ne yapabilirdim ki? Onun kölesi gibiydim.

Dudaklarımı serçe öpüyordu. Nefessiz kalmıştım en sonunda ayrıldı ve

"KARŞILIK VERCEKSIN ISTESEN DE ISTEMESEN KARSILIK VERMEZSEN SENI BUZ GIBI TASIN UZERINDE SIKERIM!"

Diye bağırdı ve tekrar dudaklarıma yapıştı. Karşılık vermeye çalışıyordum ama olmuyordu gerçekten sevmediğim biri ile yapamıyordum. 

"AKIN DUZGUN KARSILIK VER"

"B-ben bilmiyorum k-ki" Dedim yalanadan

"O zaman tatlim sana öğretirim beni taklit etmeye çalış, bu arada bana seks sırasında babacığım,daddy,master,efendim gb şeyler diyeceksin adımı ne zaman inle desem o zaman adımı söyleyeceksin anladın mı"

"Hı-hı"

"Aferim benim bebeğime "

Tekrar dudağıma yapıştı. Sertçe alt dudağımı emiyor yiyordu, ben se üst dudağını emiyordum sadece artık alt dudağım kanama evresine geldiğinde üst dudağıma geçti. Aynı tarifeyi oraya da uyguladiktan sonra sesli bi şekilde ayrıldık ama ayrıldığımız gibi geri birleştik bu sefer ağzımın içine dilini göndermiş diliyle ağzımı keşfediyordu. Kendisini bana bastirdiginda anladım ne demek istediğini benim dilim ile karşılık vermemi istiyordu.

Ben se dilimi ona vermiştim yine ıslak bi şekilde ayrıldık, ikimizin üstünü deliler gibi soyarak çıkardı ve beni serçe yatağa itti ve bi dolabın yanına gitti kırbaç,kayganlastirici jel, agiz topu ve ip almıştı. Bu adam beni ciddi ciddi sikecekti. Elimdeki kelepcelerin tam ortasına ipi geçirip yatak karyolasina bağladı. Elimi oynatamiyordum.

İlk başta yavaş yavaş boynumu emdi ve ısırdı ama istediği izlemeyi alamayınca sertlesti ve boynumu resmen yemeye çalıştı deliler gibi inliyordum.

"A-ahhgmm B-b-babacigim dur aghhmmm~~"

"Mmmhh tadın harika bebeğim ben bunun bağımlısı olurum" 

Tekrar emmeye başladı bu sefer yavaş yavaş kasiklarima doğru gidiyordu ve ben de huylaniyordum. Vücudumun %76 morluk ve ısırık izleriyle doluydu.

"Ahhmm Akın dayanamıyorum gircem artik"

Dar girişime dayanilan büyük p*nis.... İlk ucunu soktu ve ardından da biraz daha.... Ama giremiyordu olamiyordu! En sonunda vazgeçerek kayganlastiriciyi eline döktü ve bir parmağını deliğime ilk sürüp sonra serçe içine itti. Hem acı hem de zevk karışımı bisey vardı içimde. 

Sertçe ikinci parmağını da soktu sadece zevk inlemelerimiz vardı odada.....





●BOLUM NASILDI? ASIL SIZ NASILSINIZZZ?

●UZUN SURE SONRA MERABAAA BURDA KESCEM ŞEREFSİZLİK YAPIP CUNKU DIGER BOLUM FULL BOYLE OLACAK HEM DE AKLIMA FIKIR GELMIO BU SEKS SAHNESİNİ USTU KAPALI ANLATTI AMA BEN BOYLE HAYAL EDIP YAZIOM BIRAZ UYDURMA SEYLER DE YAZCAM KI TAM BELLI OLMASIN

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 03 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

TECAVÜZ 📄🔞Where stories live. Discover now