Bölüm 2

201 5 4
                                    


                        İlk kez 3 hafta üst üste dövülmemiştim. Galiba bu evleneceğim velet yüzünden. Son 3 haftadır da babam yememe içmeme aşırı dikkat eder olmuştu. Annem "Benim koca bebeğim büyümüş de evleniyormuymuş? Büyümüş de aşık mı olmuş?"

He evet anne he aşık oldum sen o dünyalarda yaşamaya devam et. Ben diyom bu yaşımda nasıl baş edecem sen diyon aşık olmuş. Olsam ben bu velete mi aşık olurum! Ha daha yüzünü bile görmedim ama ön yargı iyidir.


              Bugün babam iş toplantısına gidecekmiş bak bak bak. Lan hayatında kaç defa beni dövmekten işe gittin orusbu çocuğu! Anca şunu bir döveyim diye evden çalışıyordun amk pezevengi. Ah anam ah sen nasıl bi zevksiz birisin. Amk babamın gençliğine bakınca midem kalkıyor amk. Ben olsam bi çakarım bi daha karşıma geçebilecek mi gösterirdim. 


                                                          ~~~~


      Şuan üzerime babamın normalde asla ama asla izin vermeyecegi uzun geniş toz pembe renginde bir tişört ve altıma da kısa beyaz bi şort giydim. Kapının ordan "Merak etmeyin Seher annecim. Akın yanımda güvende olcak. Eğitimini ondan sağlayacağız zaten." Dedi annem ise "Oğlum bundan şüphem yok ama emin misin sonuçta eşin olcak kişi benim hayattaki tek çocuğum ve erkek." Ardından tekrar o ses "eğer evleneceğim kişi kız olsaydi şuan kat'iyen onla olmazdım bu evliliğin farkındayım yani" dedi.

Ardından "Anne bu kim? Kimle konuşuyorsun?" Dedim Annem beni görünce "A hoş geldin sarı civcivim. Tanıştıramadık sizi bi türlü bak bu kocan Aslan" 

Aslan gerçekten de yapılı bir adamdı. Birden içeri girdi ve "Annecim siz geçin ben bu afrodit güzeli ile konuşacağım eşimle konuşmak benim bence en büyük hakkım" dedi ve annem içeri gecti. Serçe kolumdan tuttu ve odama götürdü. 

"Şekerparem bu kadar istekli olma tamam mı? Daha evlenmedik bile bu güzel sütunları kimseye de gösterme. Altının güzelliği beni benden alıyor..."

Amk şimdi bu ne dedi ben bi bok anlamadim ne isteği ne sütunü ne altımda-



Amk altımda sanki bisey yokmuş gb ya orusbu Akın ne diye mal gb adama bakıyor azmış şerefsiz hemen dön yoldan evlenmeden siki yeme lan! Evlenince de yeme ağkkk beyin döndüğğ.

"Bak Akınım şuan isteklinin anlıyorum ama yetişmem gereken online bir toplantım var ha aşırı istiyorsan iptal edeyim güzelim hı?" E- BU NE DIYOR AMK BSNIM EVLENECEĞİM ADAM AZGIN BIRIYSE BEN SIKI YEMISIM ZATEN AMKKKK


•SA GUZEL OKUYUCULARIM KEYIFLER NASIL??? VALLA UZUN YAZAMIYOM CUNKU HASTANEDEYIM BİLDİĞİNİZ GIBI AMA MÜKEMMEL HABERLERİM VAR BEN AMILEYAT OLUNCAM ONDAN DAHA UZUN BOLUMLER GELECEK HAYDI SIZE IYI OKUMALAR ELIMDEN GELDIGINCE YAZMAYA CALISCAM HAYDI BB👋


TECAVÜZ 📄🔞Where stories live. Discover now