Okul çıkışı Ceyda'yı biraz bekledikten sonra onunla karaokeye gitmek için yola çıktık.
Karaokeye gittiğimizde karaoke deki şarkıları çok beğendik.ikimizin tarzı uyduğu için şarkıları kolay da seçtik.
Tam çok güzel bir gece geçiriyoruz derken duyduğumuz sesler karşısında şaşkına döndük. Okulun zorbalarıydı bunlar. Onlar bizim odamızın hemen yanındaki odadaydı. Bu bir tesadüfmüydü yoksa başka bir şey mi.
Diye düşünürken Ceyda'nın beni sarmasıyla kendime geldim."Ne yapıcaz,onlar burda."
"Ne yapıcaz bilmiyorum ama şuan tek istediğim kaçmak çünkü bizi görürlerse... Neyse hadi gidelim."
İkimizde gizlice dışarıya çıkmayı başardık,başarmasına da fark etmediğimiz bir şey vardı çeteden biri bizi görmüş ve peşimizden gelmişti. Ben ve Ceyda tam sevinecek ken önümüze dün bana karışan çocuk çıktı. Çocuğun ismi Ozan'dı oda zorbaydı ve çetenin lideriydi. Ozan bize bir süre baktıktan sonra ikimizin de beklemediği bir şey yaparak bize "gidin buradan, bizimkiler sizi görmesin." Dedi. Ceydada bunu beklemiyor olacak ki şaşkınlıkla ona bakıyordu. "Tamam,anladım çok yakışıklıyım ama şimdi gitmeniz lazım."
Dediği an kendimize geldik ve ona son kez bakarak gittik. Yolda giderken Ceyda konuşmaya başladı. "Sen ciddi misin,o çocuk az önce bize yardım mı etti." Başımı sallayarak"evet bize yardım etti... İnanabiliyor musun,çocuk az önce bize yardım etti!"Ceyda ile olan sohbetin ardından eve geldim. Eve gelene kadar o çocuğun bize neden yardım ettiğini düşündüm. Ama aklıma bize neden yardım edebileceği hakkında bir şey gelmiyordu. Eve gittiğimde beni babam karşıladı. "Sen gerçekten beni delirtmek mi istiyorsun. Saat kaç haberin varmı." Telefonla saati gösterdiğinde çok şaşırdım saat 00.28 geçiyordu. Ve ben karaokeye saat 17.00'te gittim. Aradan tam olarak 7 saat geçmişti. Ben bunları düşünürken babam hâlâ konuşuyor, bana kızıyordu.
Babamdan bir güzel azar işittik ten sonra
Odama çekildim. Bir bu tarafa bir bu tarafa uyumaya çalışırken durdum. "Yok olmuyor uyuyamıyorum." O çocuğu düşünmekten uyuyamıyordum. Nedense aklımdan çıkmıyordu. Umarım düşündüğüm şey değildir. Umarım aşık olmamışımdır._ _ _
Arkadaşlar bu kadar az yazdığım için özür dilerim ama hasta olduğum için elimden bu kadar geliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lise zorbalığı
Teen Fictionzorba bir çete, Zorba arkadaşları ve onların bu işten vazgeçmesini sağlayan biri