3.bölüm

15 3 3
                                    

Sabah okula ilk gittiğimde beni Ceyda karşıladı. İlk dersimiz Türkçeydi ve çok sıkıcıydı zaten akşam uyuyamamıştım bir de üstüne Türkçe dersine girince iyice bir uykum geldi. Zaten dayanamayıp uyudum.

Ders zar zor da olsa bitmişti.
"Yaa bu ders çok sıkıcı geçti."

"Ayy gerçekten öldüm burada zaten akşam uyuyamadım bir de üstüne bu ders..."

Diyerek konuşuyorduk Ceyda ile. Tam kantine gidiyorduk ki Ozan önümüzü kesti.

"Ama kızlar bir teşekkür etmeyecek misiniz ya o kadar size yardım ettim."

"Teş-ek-kür-ler."dedik kekeleyerek. Sonuçta karşımızda bir zorba vardı ve ondan korkuyorduk. Sadece biz değil bütün Okul korkuyordu. "Mmm sizce kabul etmeli miyim."bizden cevap çıkmayınca devam etti. "Bence bu kadar kolay çabuk etmemeliyim." Ceyda hemen "ne istiyorsun." Dedi. Ozan, Ceyda'nın Bu yanıtına karşı çok şaşırmış olacak ki, ceyda'ya şaşkınlık içinde bakıyordu. aslında ben de şaşırmıştım, ve ben de ceyda'ya şaşkın bir şekilde bakıyordum. çünkü Ceyda o kadar da çok cesaretli bir kız değildi. Yani ben öyle sanıyordum.

"Hiçbir şey istemiyorum ufaklık, sakin ol sadece bir teşekkür olarak benimle yemeğe çıkmanızı istiyorum. yani bence bunu kabul etmelisiniz. kötü bir şey değil." bu dediğine karşılık Ben de Ceyda da çok şaşırmıştık. nasıl yani okul zorbasıyla yemeğe mi çıkacaktık gerçekten o kafayı mı yemişti. "Sen ne saçmalıyorsun alt tarafı bize yardım ettin diye seninle yemeğe mi çıkacağız."
Diyip araya girdim. Çocuk bana ve ceyda'ya gülümseyerek baktı."Merak etmeyin sizi yemeyeceğim sadece sizinle biraz konuşmak istiyorum. biliyorsunuz zorba olduğum için pek kimseyle konuşmuyorum. sadece zorba arkadaşlarım  var o kadar." Bu dediği gerçekten beni üzmüştü. Sonuçta oda bir insandı ve onunda duyguları vardı. "Tamam." Dedim birden.

Bu dediğim Ceyda'yı dehşete düşürmüştü. çünkü bu normal bir şey değildi. biz bir zorba ile yemeğe çıkacaktık ne kadar normal bir şey gibi gözüküyor ama aslında hiç normal bir şey değildin Ozan bu dediğime karşılık bana gülümseyerek "çok teşekkür ederim" dedi. Ve yanımızdan gitti.

"Ben yanlış mı duyuyorum yoksa biz bir tane zorbayla yemeğe mi çıkacağız."

"Maalesef yanlış duymadın kardeşim duyduğun her şey gerçek. biz bir zorba ile yemeğe çıkacağız."

İyi okumalar benden bu kadar arkadaşlar umarım beğenirsiniz biraz kısa olmuş olabilir ama idare edin artık.

lise zorbalığı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin