bir.

467 299 32
                                    

HAAIIS BUNU TAA BILMEM KAC HAFTA SONRA YAZIYORUM NORMALDE FAKE SOMEBODY 'DEN SONRA BASKA BI FIC YAZMISTIM FAKAT SARMADIGI ICIN HALA 3.BOLUMDEYIM😭🥺(allahtan daha FAKE SOMEBODY'nin 8 bolumunu yayinladim 🥺🥺) neyse bu fic digerlerinin aksine korku ve agir derece de siddet iceriyor ve ilk defa bi ficimi tamamen duz yazi yazmak istiyorum 😛🤷🏼‍♂️🧘‍♂️fakat 3.kisi agzindan anlatimi beceremedigim icin gene birinci kisiden anlatim olucak ve ayni zamanda ilk bunu da kisa kisa yazicam sararsa uzatabilirim...

Sukur ki bigunu sessiz, huzurlu ve olaysiz gecirebilecektim komiser oldugum gunden bu yana-ki iki hafta once olmustum-ilk iznim buydu ve ben iznimi uyayarak degilde kahve icerek televizyon izleyerek degerlendirmeyi daha cok seviyordum.

Ailem polis olma istegime karsi cikmis ve Taa ben lisedeyken beni evden kovmuslardi bende O gunden bu yana arkadasim yoongide kaliyordum cidden bana cok iyi gelmisti buraya yerlesmek.

Ah bu adama bayiliyorum! Ondan bahsettigimi anlamis olucakki kapi kilidini aciyordu, tabiki oyle bisey yok O izinsiz bi sekilde sanatciligina devam etmek zorundaydi.

Yoongi;lan Sen ise gitmedin mi uyuz? Baskomiserin oldurecek sen-

Sozunu bolen sey benim dudaklarina koydugum elim olmustu Fakat suan habere cikan sey daha onemliydi.

Nayeon;evet sayir seyirciler, suan arkamda bulunan HASTANE CAYIR CAYIR YANIYOR VE ICINDE ONBINLERCE DOKTOR, HEMSIRE AYNI ZAMANDA HASTALAR VAR A! JAEHYUN DIKKAT ET! KAMERANIMIZA AZ DAHA ATES GELIYORDU BAKIN YANGIN BURAYA KADAR GELDI! SUANDA BURDAKI POLISLER HASTANE DISINDAKILERIN GUVENLIGI ICIN SERIT CEKIYOR AMA HALA ITFAIYE GELMEDI!

gordugum habere dayanamayip yolunu bildigim hastane icin kosturmaya basladim ki yoongide arkamdan tam olarak aynisini yapiyordu.

Kisa ama heyecanli bi bolum oeehhhh 😛😛 bu ficte saricak glbbbaaaa

𝐊𝐈𝐌'possible ◖ 𝐓𝐀𝐄𝐊𝐎𝐎𝐊Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin