HAAAIII GECEN KI BOLUM BOMBAYDI AQQQ AMA SIZE KOTU BI HABERIM VAR MAALESEF UZZUN BI SURE JUNGKOOKU SADECE ISIM OLARAK KULLANICAM ONUN DISINDA TAEHYUNG,NAYEON, YOONGI VE JIMIN HARICI HIC BI KARAKTER KONUSMAYABILIR (SAXECE BOYLE OLAYLARDA ISIM OLARAK KOYUCAM ROSENINKI GIBI)
1 saatte anca vardigim avmye kostura kostura girdim tabi,ben gelene kadar coktan yangin sondurulmus yavas yavas icerideki insanlar cikartiliyor, sbiker kizda haber vermeye devam ediyordu.
Avmnin icine girdigimde ilk gecenki gibi kilitli kapi sorunu var mi yok mu diye erkekler tuvaletine sonrada kadinlar tuvaletine girdim LAN kadinlar tuvaletinde bi kadinin nefesine bakan biri vardi ancak beni gorunce kacmisti boynundaki dovme mukemmeldi.. LAN BU DOVME! JEON JUNGKOOK!
Yangindan etkilenmis kadinlar icin anons gecip jeonun yaptigini yaparak onun pesinden gittim ORDAYDI! OTOBUS DURAKLARINDA! Hemen
onu kovalamaya basladim ki oda dolayisiyla kacmaya basladi.Ancak iki yokus asagi indikten sonra cikmaz sokaga girdigimizi fark ettim
Taehyung; simdi elime dustun jeon, burasi cikmaz sokak burdan kacabilecegini sende beklemiyorsun.
Gelen igrenc gulucuklerin yerini bulamamistim lanet olsun aq bu adam harbidende cok zekiydi.. Simdi gercekten sican taraf Ben olmustum..
Jungkook;O kadar emin olma komiser,heryerden bi kacis vardir ister kosarak, ister arabayla ve isterde dusmanini bayiltarak!
Arkamdan gelen tiz sese donmeye calismistim ki kafama yedigim silah darbesi sayesinde yere yigilmistim..
Bence bu ficteki en onemli karakter kim'in amiri (hic bi islevi yok) 💆🏻♂️bi dahaki bolumde taem hastanede cok uzuldum🥺😭jeon cok picsin,seni kiniyorum jeon! 😡🤬
Bolum nasildi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐊𝐈𝐌'possible ◖ 𝐓𝐀𝐄𝐊𝐎𝐎𝐊
FanfictionSehrin Saygin suc baronu jeon Jungkook, Ulkenin en unlu komiseri kim taehyunga fena halde kafayi takmis durumdaydi #duzyazi