iki

361 277 55
                                    

HAAAIIISSS FIC NASILLL?

kostura kostura kalabaligi yarip bagirmaya basladim

Taehyung; HERKES ON ADIM GERIYE GIDEBILIR MI? BURDA DURARAK SADECE CANINIZI TEHLIKEYE ATIYORSUNUZ VE ITFAIYE CALISANLARININ CALISMASINI ENGELLIYORSUNUZ. LUTFEN HERKES ON ADIM BIRBIRINI ITTIRMEDEN GERIYE GITSIN.

Bu mallar illa benim gelmemi mi bekliyordu amk?neyse bagirmam islemis olucakki herkes gerilemeye baslamisti suan sozumu dinletmeme sevinemeyecek kadar cok isime odakliydim.hemen yanimdaki resmi polise dondum

taehyung;iceride bilindigi kadariyla suan kac kisi var?

Fakat oda en Az benim kadar isine odaklanmis olmali ki iceriye girmeye calisan budanalari zapt etmeye calismaktan beni duyamamisti lan bi dk bu budanalar?

Taehyung; BEN ON ADIM GERIYE GIDIN DEDIM ONE GELIN MI DEDIM SALAKLAR VE AYRICA YANGININ NESINI MERAK EDIYORSUNUZ AMK? OTEDE IZLEYEBILIRSINIZ DEFOLUN BURDAN ISIMIZI YAPMAYA CALISIYORUZ

bagirmamla korkup hepsi ayri tarafa olucak sekilde geriye donerek kacmaya baslamislardi, harbi budanalar. Sbiker kizin sesiyle yanginin durdugunu anladigim gibi kosarak iceride kalanlari itfaiye ekipleriyle birden aramaya basladim daha dogrusu basladik.

Rose;k-kimse yok mu?tanri askina kapinin kilidi sikisti!

Yan koridordan gelen sesle kosarak oraya gittim ve kapiyi acmaya calismaya basladim ki kapi oyle bi sikismisti ki attigim tekmeler kapiyi degil nerdeyse ayagimi kiriyordu!

Taehyung; bekle guzelim,itfaiye ekiplerini cagirip geliyorum onlar acabilir ancak bunu, sende Ben gelene kadar nefesini iyice tutmaya calis tamam mi?

Iceriden uzgun bi tamam crvabini duyduktan sonra ne kadar orda yalniz birakmak istemesemde itfaiye ekiplerini bulmak icin ayrildim

Iki koridor yurudukten sonra koridorun ortasinda bu hastane icindeki tek yanmayan seyi gordum;minik kagit parcasi.

Kosarak kagida baktim ve yazili olan ismi gorunce sok gecirdim TABI YA YANGINI O CIKARMISTI ; JEON JUNGKOOK!

OEEHH BU BOLUM EFSOYDUU 😛 BUDA BUYUK IHTIMAL 30DA FINAL 😭🥺 EGER SARMAZSA DIGERI GIBI 15TE FINAL GORUR AMA SUAN EN COK SARAN FICIM BU GIBI FAKE SOMEBODYDEN SONRA🥺🥺🥺🥺

𝐊𝐈𝐌'possible ◖ 𝐓𝐀𝐄𝐊𝐎𝐎𝐊Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin