Gürkan sonunda ameliyattan çıkmış normal odaya alınmıştı uyandiğinda ise verdiği ifade ve yeterli delili olursa aylis pek kurtulamaya bilirdi ama işten sıyrılmaya deneyebilirdi."Gürkan bey uyandı Alisa ve arkadaşını görmek istiyormuş"dedi doktor, aylis."bisbillahirahmanirahim yarabbim!"diyerek oturduğu yerden ayağa kalktı, inci,eslem, mirza ve eray dışındakiler kantindeydi.
"Bizde girebi?-"diyodu ki mirza, doktor."Maalesef Gürkan bey sadece bu iki hanımefendiyle görüşmek istediğini bildirdi."dedi. Mirza ile alisanin gözleri birleşti ama gözlerini ilk kaçıran alisa oldu.
Aylis ile alisa içeri girdiklerinde karşılarında gürkanı gördüler.
"Buyrun.."dedi gürkan, ikiside gürkanın yatağinin 4 yada 5 adım uzağinda durdular alisa onun yüzüne bakmadan."Ne istiyorsun?"dedi alaz burdaydı ama kimse ona gürkanın babamız olduğunu söylememişti.
"Özlemedin mi hi-"
"Neden beni hiç umursamayan birini özleyeyim?"diyerek gözlerini bu sefer gürkanın gözlerine dikti alisa.
"Tamam! Sakin olun..size bir teklifim var."dedi gürkan.
"Neymiş o?"dedi alisa.
"Benimle gelmen."deyince, aylis."Ne! Asla!, Hapiste çürürüm daha iyi!"dedi.
"Tama-"diyecek olan alisanın lafını ise."Hayır!"diyerek bölmüştü.
"Sana değil alisaya sordum."dedi gürkan.
"Tamam! Geleceğim ama ayli-"
"Hayır dedim ya! Hapiste çürürüm ama bu olma-"diyemeden odaya bir polis girdi ve."gürkan beyin ifadesini alacaktım"dedi, gürkan ise."Tabii."dedi.
"Olay nasıl gelişti, yani neler oldu tam olarak?"diye sordu Polis.
"Yanlış anlaşılma işte..Beni hırsız filan zannetmişler korkmuşlar, ben şikayetçi değilim."dedi gürkan.
"Yanlış anlaşılma yani?"
"Evet."dedi kesin bir sesle. Polis ise."Peki. Geçmiş olsun."dedi ve çıkıp gitti odadan.
"Çıldırıcam! Hiçbir yere gitmiyor o!" Dedi aylis. Gürkan ise."Peki o zaman o değil siz gidin!"dedi ve o sırada. İkisininde ağzinda anında bir bez koyuldu ve bayıldılar.
...
"Yok ben bu odaya girerim artik! Nerdeyse 1 saatir kızlar yok lan!"dedi mirza ayağa kalkıp gürkanın odasının kapısını açtı erayda onun arkasından ayaklanıp onun yanına gitti fakat gördüğü şey ile ikiside öylece kalakalmıştı."Yoklar!"dedi ikiside. Yağmur ise."Neey!"dedi ve oda içeri girdi. İçerisi boştu ve kimse yoktu!.
"Ne yok?"dedi alaz. Herjes birer birer odaya damlarken evren kızların yibe kaçırıldığını anlamıştı, hızla etrafı aramalırını söyledi diğer polislere.
Gürkanin ise aklındaki plan düşündüklerinden bile farklıydı.
Kızları satacaktı paraya ihtiyacı vardı. Bu yüzden eve gidiyolardı zaten kızlar sadece onda 1 gün misafir kalacaktı sonra onları satacaktı ve hiçbir şey yapmadiğini söyleyip köşeye çekilecekti.
Herkes kızları arıyordu fakat bulamıyolardı.
Alisa ile aylis uyandıklarında bir süre tavanı izlediler sonra alisa."Kaçırıla kaçırıla bir hâl oldum!"dedi. Aylis ise."bir alana bir bedava gibi! Seni alan sonunda benide alıyo!"dedi.
"Güno!"diyen ses ise gürkandan başkasının değildi.
"Günon batsın!"diyerek yatakta oturur pozisyon aldı aylis, alisada gülerek oturur pozisyon aldı ve."bizden ne istiyosun?"dedi.
"1 gün misafirim olacaksiniz sonra sizin işinize ben değil. Başkaları bakacak."dedi ve odadan çıktı aylis ile alisa hızla ayaklandı."aç kapıyı!!"diyerek avuç içleri ile kapıya vurdu aylis alisa ise kötü birşeyler olacağini sezmişti..
"Kapıya vurmaya bırak gel etrafı arayalım!"dedi alisa. Aylis ise son kez avuç içiyle sertçe kapıya vurdu, etrafa bakmaya başladık, o sırada odada bir fotoğraf bulduk..
Bir kadın, gürkan bey ve bir erkek çoçuğu..
"Ohaa!"dedi aylis ben ise bir süre fotoğrafı inceledim sonra.
"şaka gibi."diyerek gözlerini devirdi alisa"Ee birşey sorcaam?"dedi aylis, alisa ise ona bakıp."ne?"diye sordu.
"Şimdii bu adam sizi 1 gün misafir etcem dedi, diğer günler nolcek gerimi vercek bizi?"dedi aylis,
"Doğruda ne bilim.."dedim herşey yapabilirdi, 1 gün derken neyi kast etmişti hala tam olarak anlamamıştı.
"BELKİDE BİZİ ÖLDÜRECEK!"diyerek yatağa geri oturdu aylis, alisa onun yanına oturdu ve."O kadar delirmemiştir..herhalde dimi?"dedi sorarcasına. Aylis ise omuz silkti.
"Biz bunlari 2 dakika bile yalnız bırakmanalıyız! Her fırsatta kaçırılıyolar."dedi eray, mirza ise."2 dakika çok bile!"dedi.
"Abartıyosunuz buluruz biz kızları!"dedi yağmur, Evren ise."Evet bulduk bulucaz siz sadece sakin olun."dedi.
O sırada bir polis Evrenin yanına geldi ve."Evren komserim sizin telefonunuz bende kalmış bilinmeyen bir numara arıyor."dedi ve telefonu evrene uzattı, evren telefonu alıp arayanı açtı.
"Buyrun?"dedi.
"24 saate yeşillerin arasında görürsün gelinliklerle onları."diyen ses gürkanımdı ama dediğinden bir halt anlamamıştı.
"Ne?"dedi.
Telefon yüzüne kapandı, diğerleri ise ona merakla bakıyordu.
" '24 saate yeşillerin arasında görürsün gelinliklerle onları.' Dedi."diyerek telefonu tekrar yanındaki polise uzattı ve."arayanın nerde olduğunu bulun!"dedi.
"24 saatimiz var yani sadece!"dedi yağmur, ya 24 saate bulamazlarsa kızları.
"Bulacağiz!"dedi evren, eray ise."Ya bulama-"diyemeden evren ordan uzaklaştı.
~ Selaaaammm ufocuklarımmmm👽💤 ~
~ Nasılsınızzz umarım iyisinizdirr💓🎀 ~
~ Sizce bölüm nasıldıı ~
~ kızılcık şerbetını azcık fazla izlemiş olabilirim Dhjrjr ~
~ Her neyseee sizce alisa ve aylise tam olarak ne olacakk? ~
~ Size harika bir süprizim olcak! ~
~ Neyseeemmm bir sonraki bölümde görüşmek üzere ufocuklarımmm👽💤🤍 ~