6. BÖLÜM

51 9 88
                                    

Yasli Amca-İstanbul Beyefendisi
Çok iyi bi sarkiii

KASIM AYI(2 AY SONRA)

Ece ile baya bi kankayız (o nasi oluyo hiç bi fikrim yok sadece cok yakınız iste).
Ben normalde kızlar ile hiç iyi anlasamiyordum. Ece ile de herkes arkadaş olmak istediği için beni onlar ile o yakınlaştırdı.

Bir gün 3 kız ben,Ece ve Nilsu beraber bahçeye çıktık ve ben (kimin dediğini hatırlamıyorum o yüzden ben diye salladım) dedim ki "Hadi gelin biraz birilerini shipleyelim". Bunlar da dünden razı gibi hemen "Olur" dediler. Beraber banklar boş olmasına rağmen gittik bankaların önündeki boş yere oturup daire olduk. "İlk birbirimizi shipleyelim."dedim ben. Onlar yine "Tamam" dediler.

Allah'ın dünden razı şahısları şerefsizleri.

İlk bizle başlıcaz dedik ama baslamadik ehehe.

İlk bazı kişileri shipledik(1 kisiyi sadece).

Sonra sıra geldi bizeee.

Beni Efe diye bir şahıs ile shiplediler.

Nilsu'ya kimseyi bulamadık.

Ece'ye sıra gelince zil çaldı. Ama merdiven olduğu için ve bizde 2. Katta olduğumuz için o sırada düşündük ve en sonunda Nilsu ile ayni anda karar verdik: Mevlüt.

O an birden bağırdık o şekilde. Tüm herkes birden bize baktı. O an yerin dibine girdim ama banane amk?
https://images.app.goo.gl/detB98sLYVczgYvS9

Sonra sınıfa girdik birden bağırdık"ShipTime yapıyoruz gelcek var miiii??" dedik. Sonra işte anlamadilar biz de"birbirimizi shipliyoz." dedik.

Sonra kızlar olur deyince tüm kızlar(10 kişiden fazlaydık dgjsgjsfb)bahçeye indik beraber başladık. Yine çoğunluk beni Efe ile shipledi.

Sıra Ece'ye geldi. Bizim erkekler de bahçedeler. Sonra birden Ece kalktı onların yanına gitti onun arkasından biz de gittik birden"MEVLÜĞĞĞĞTTT"diye götümüzü yırttık dyjeyjsgj.

Ece o an bir yerin dibine girdi ama... Siyah hırkası vardı onun şapkasını çekti bizden uzaklaştı.

Birkaç gün sonra

Biz ShipTime'lara hala devam ediyoruz.

Yine bendeydi sıra en sonunda kalkıp gittim çünkü kim olduğunu biliyorum yine Efe diyecekler. Kalıtım gittim. Arkamdan "Elif gitme,Elif oyunbozanlık yapma" tarzında cümleler geliyordu ama umursamadım.

Kendilerine yapılmasıni istemedikleri için hemen Ece ve bana dönüyorlar ve günde 3 kere yapıyorsak bize 2 kere soruluyor.

Sınıfa gittim. Sınıfta Efe ve Meryem de vardı. Bu ShipTime'larda Meryem'e de bize yapılanların aynisi yapıldığı için o artık gelmiyor.

Efe'ye anlattım onu benimle shiplediklerini falan. Tabii bu mal daha ship'in ne olduğunu bilmediği için bir de onu anlattım.

Dedi ki "Bir daha shiplerlerse onları döverim". Ben tabi kahkaha atıyorum rueyjeyk. Neyse öğretmen geldi sonradan.

Kasım Ortaları-Aralık

Şimdi biz her sınıfın vazgeçilmezi olan Doğruluk - Cesaret (DC) oyununu oynuyoruz.

Biz denilen herşeyi yapıyoruz ama C'de bile her boku yapıyoruz yani.

Sıra Ece'ye geldi. Herşeyi yapmak mecbur olduğu için dedik ki"Git Mevlüt'e 'seni seviyorum'de"dedik.

BİZİM SINIFIMIZ•YARI TEXTİNG•(ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin