Yüzyüzeyken Konuşuruz-Dinle Beni Bi'(Tut Elimi)
Canım şarkı koymak istiyo en sevdiğim ve önerdiğim şarkılar bunlar<333İYİ OKUMALAR BABİEEESS <333
Evet, bir olaylı teneffüsü atlattım çok şükür atlattım (En altta bununla ilgili bise anlatcam onu da okuyun). Bi de size bi yeri anlatmadığımı fark ettim. Okula gittiğimde Nilsu, Serçem ve Helin'in bizim oralarda(en arka sıralar) olmadığını gördüm. Bir baktım orta sıralarda gıcık olduğum bi kız olan Ece'nin etrafına toplanmışlardı. Bildiğiniz herkes onunla ölüp geberiyodu vwfnwgn.
Bir de 6. Sınıflarla ayni sınıfı kullandığımız için(5 Ler 7 Ler ile 6 lar 8 Ler ile)ikili yapmışlar sıraları. Her zamanki gibi sıram boştu. Aaaa dur biraz. Benim yan sıra boş benim canım sıramı çalmış bi şerefsiiiiz. Neyse en azından kız. Sonra kıza yanaşıp dedim ki "Herkes sıralarını birleştirmiş. Bizim de birleştirmemiz lâzım.". Bunu dediğim anda kız mal mal suratına baktı ve "Gelmenin istemiyorum" dedi. Sg amk oçu. Kimin sırasından kimi kovuyon? Neyse en azından bunun yan sırasına otururum ama kenara çekerim sıramı.
Oturdum (way anam babam yazarken geberdim egnegnf)
Fen dersimiz başlamıştı. Konu güneş,ay,dünya fln. Hoca değişik bise çizdi tahtaya. Yanımdaki kız ben çizdikten sonra "bakim sen nasi cizdin?" dedi çok bilmiş tavrıyla. Kolum vardı bir çekti kolum yerinden çıktı sandım aw. "Hmmm hoca böle çizmemis yanlış çizmişsin" dedi. Sg oç. Onunkine göz ucuyla baktı-puahawjajadvj. Bu ne lan???? Boka çevirmiş resmen.
Çok şükür bu dersi de atlattık.
Bok gibi günün ardından eve gelip yattım. Anam "Okul kıyafetiyle yatma pis kıyafetlerle" dedi. Ayn kardeş kıyafetlerimi bok götürüyo ayn. Nys hanimefendinin dediğini de yapak sonra laf söylüyo çok kötü. Başım ağrıyo zaten çekemem hiç. Haydi bakalım yarın nasıl bokluklar olacak???
Ece:
(Selena Gomez aşkoo)
Evt az önce dediğim olayı anlatayım:
Şimdi şu sıralar en yakın arkadaşım olan Meryem(ana karakterlerden biri karakter kısmında var)anlattı bunu bana.
Serçem Anıl a teklif ederken Meryemin sırası da oralardaymış. O sırada Gülnihal de(sınıftan aşkom) Anilin yanında mı ne oturuyomuş. Sıraları ayrıktır kesin. Neyse işte Gülnihal de Serçem oraya doğru gidince ebrgnrgb (anırıyom siz beni boşveriin) Gülnihalin oturacak yer kalmamış gitmiş Meryemin kucağına oturmuş h3thegnegnegb2tn3tn2TB1tHELP ME BABİEEESSS KENDİMİ DURDURAMIYOM EVDE ABİM VAR SESLİ ANIRIRSAM AĞZIMA SI- AĞZIMI SEVER NWFBWTJ6S
EVET İLK BÖLÜMLERİME GÖRE GAYET UZUN Bİ BÖLÜM OLDU BU KADAR BEKLEMİYORDUM DOĞRUSU.
BU ARADA BEN PAZAR VE CUMARTESİLERİ BÖLÜM ATMICAM BÜYÜK İHTİMALLE ÇÜNKÜ BENİM TELEFONUM YOK VE WATTPAD DEDEMİN TELEFONA YÜKLÜ. O YÜZDEN ATAMAYABİLİRİM. AMA ARADA BİR CUMARTESİLERİ ATABİLİRİM. NEYSE HADİ İYİ GUNLER SİZLERE.
BAŞKA KİTAP OKURSANIZ EĞER BEKLERKEN OKUMA LİSTEMDEKİLERE Bİ GÖZ ATARSINIZ.
BEĞENDİKLERİNİZİ ORDAN OKUYUN AŞKLARIM. ÇÜNKÜ ORDAKİ KİTAPLARDAN ÇOĞU MÜQ. NEYSE ÇOK KONUŞTUM.
430 KELİMEEEEEE BAAAYSSS. <333333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZİM SINIFIMIZ•YARI TEXTİNG•(ASKIDA)
ChickLitKapak tasarımı: @berreymisiimm Bizim sınıftaki mallıkları anlatıyor. Karakterler kısmındaki hepsi ana karakter ama hikaye çoğunlukla Elif Adlı (Sadie Sink) tarafından söyleniyor. "Şu kızın gerçek hayattaki ismi ne"tarzında sorular olmasın(cevap vere...