5. BÖLÜM

43 14 20
                                    

TNK-Aşkı Harcamanın 80 Yolu

Çok iyi şarkı lağğn.
İyi okumalar Babieesss<333

Her zaman yaptıklarımı yapıp okula gittim. Bugün beden olduğu için mavi okul formamı giydim. Gerçekten bu çok güzel.

(Bu da bizim okulun forması değil tabi pintten aldım)🌌

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bu da bizim okulun forması değil tabi pintten aldım)
🌌

Spor başkanı seçimi diye bir şey yaptık bedende. Ben artık kız spor başkanıyııım hjeyjeyn.

Gıcık olduğum Ece ile artık bayağı yakın arkadaşız. Hatta erkek spor başkanı seçiminde
"Emre'ye oy verelim. O daha iyi olur zaten diğer hiç birini tanımıyorum." dedi.

Ben aslında Burak ve Efe'yi tanıyordum. Çünkü onlar hemen önümde oturuyorlardı bir aralar o zaman sıralarını arkaya itip duruyorlardı. Nedenini sorduğumda beni sıkıştırmak için öğrendim.(Yeni bilgi: Tanışmak içinmiş bi ara sordum öyle dedi EfeCİK)

Neyse ona verdik oyumuzu. Zaten o oldu spor başkanı.

Bana da kimseyi tanımadıkları için rastgele verdiler büyük ihtimalle. Şimdi olsa nah verirler çünkü nası başkanlik yaptığımı gördüler(biraz korkuttum onları konuşana 40 eksi atarım diye de wtjeyjw).

Ben yaklaşık bir hafta atladım size anlatırken Ece ile nasıl tanıştığımı falan da anlatayım.

Bi gün yerim kapılmıştı ben de cam kenarına sondan 2. sıraya geçtim. Arkama kapalı bir kız oturdu. Öyle bir tipi vardı ki bi an Suriyeli zannettim (az bi ırkçı olabilirim t1bwtbwfv) .

Sonra İngilizce hocamız Hanife Hoca (Uiiy gurbağneyy <33) "Çocuklar herkes arkasındakiyle bir tanışma metni hazırlasın" dedi. Ben de mecburen arkadaki kişiye döndüm ve beraber yazmaya başladık. Tabii konuşacağımız için birbirimizin adını da öğrendik. Adı Dildar. Doğrusu bana adı çok değişik gibi geldi ama neyse. İşte o zaman Dildar ile beraber takılmaya başladık. Her teneffüs birlikteyiz. Sonra önümüze Meryem oturdu. Meryem ile de daha öncede olan konferansta tanıştık. O sırada bir de Zeynep ile de tanıştım. Neyse işte önümüze oturdular. Yanında da Ece var çünkü kankalar.(şu an değiller arkadaşlar ama öyle benimle ya da 2 Kişiyle olduğu kadar değil.). Neyse işte oturdular önümüze Meryem ile konuşuyoruz ama Ece ile asla konuşuyoruz o da konuşmalara dahil olmuyor zaten.

Bir gün Meryem'e şaka yapmak amacıyla onun yerine oturdum. O sırada Ece onun da yeri olduğu için o da yerine yani yan tarafına oturdu çünkü ben Meryem'in yerindeyim."Kalkar mısın yanımdan orası Meryem'in yeri"dedi Ece. Ben ise tam bir saf olduğum için "Tamam kalkarım. Yemedik Meryem'inin yerini" dedim ama son cümleyi fısıltıdan bile daha sessiz söylediğim için duymadı ehehe. Neyse Meryem'in yerinden kalkmadan önce "naber Piç" yazmıştım hzthzch .

Yerine oturdu ama farketmedi mal qrhqh. Neyse biz Dildar ile bir kaynatıyoruz bir kaynatıyoruz yehwthrhn.

Sonraki derslerde Ece de sohbetlerimize dahil olmaya karar verdi. Beraber konuşuyoruz falan. Hatta çıkışta da dördümüz beraber gidiyoruz. Ben dümdüz, Meryem yukarı doğru, Dildar ve Ece ise aşağıya servise doğru gidiyorlar.

-----------SONRAKİ GÜN----------------

Bugün okula gittik. Her zamanki turuncu bok görünümlü formamı giydim maalesef ki.

Okula gittik sohbet mohbet ediyoz yine.

Ece geldi.

Biz onu yanımıza çağırdık. Sonra dedi ki "siz kimsiniz ben sizi tanımiyorum". Biz de dedik"Ece oyun oynama gel şuraya" falan. Sonra bizi dinledi geldi yanımıza oturdu. Ben ona arkadan sarıldım o sırada da" Ece oyun oynuyorsun biliyorum söyle" dedim. O da"Sen kimsin, neden sarılıyorsun,bu samimiyet çok fazla" falan dedi. Ben o an sanki gerçekmiş, oyun oynamıyormuş tarzında setler dedim içimden. Sonra yerime oturup Dildar'a "Sanki gerçek gibi oyun oynamıyor gibi gerçek olabilir mi?" dedim sonra bunu Meryem'e desöyledik o da "sanmıyorum ama olabilir vallahi"dedi. Sonra dedi ki "bir şeyler çiziyor çaktırmadan bakayım ben" dedi. Biz de Dildar ile "tamam" dedik hep bir ağızdan. Sonra Meryem çaktırmadan baktı tabii ki. Sonra arkasını dönüp "Bir kız çiziyor ama kanlı manlı bir şeyler çiziyor"dedi. Biz tabii bi anlık korktuk vrbtb.

Neyse sonra 2 ders falan geçti tabii Ece hala öyle davranıyor. Biz de illallah ettik artık bu hareketlerinden. Sonra ben onlara doğru baktım. Ece Meryem'e bir kağıt veriyor. Sanırım Dildar da ona doğru bakıyordu çünkü "O kağıtta ne yazıyor?" diye sordu. Meryem de Ece de göstermemeye niyetliydi ama aralarındaki boşluktan görebiliyorduk. Planımız oradan okumaktı ehehe. Ece fark edince Meryem'e yaslandı.

Meryem okudu. Sonra bildiğiniz Piç smile attı yjh2yb2ybqv.

 Sonra bildiğiniz Piç smile attı yjh2yb2ybqv

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Piç smile)

O an anladım ki Ece şaka yapıyor.

İstiklâl Marşı okuduk. O an merdivenlerden Ece ile çıkıyorduk. Sonra dedi ki "Bütün gün size şaka yaptım yoksa alzheimer değilim.". Ben de "Biliyorum. Meryem piç smile attı zaten oradan anladım" dedim. Ay ne kadar zekiyim ben ayolll

Hala birbirimizin arasında bunu söyleyip gülüşüyoruz rqhwtj.
Dildar'ın tipe uygun foto bulamadım <333
Bu bölümü atmak uzun sürdü işlerim vardı ama uzun bir bölüm yazabildim <333
Baya uzun oldu diğer bölümlere göre
739 kelime olduuuuuğğğğ
Sonraki bölümde görüşmek üzere babies <333

BİZİM SINIFIMIZ•YARI TEXTİNG•(ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin