~Jimin
Ben Jimin. Omegayım ve yazılımcılık okuyorum daha doğrusu okuyordum. Neden şuan okumadığıma gelirsek ise bilgisayarla ilgilenmeyi sevmiyordum ama ailemin zoru ile gitmiştim simdi ise öldükleri için rahatça istediğim mesleği olabilirdim. Peki ne olmak istiyirdum?
İşte bu konu karışıktı modern dans okuyup dansçı olabilirdim, sesim güzel olduğu için bir şirkete girip idolde olabilirdim yada çocuklarla ilgilenmeyi sevdiğim için anaokulu öğretmeni olabilirdim. Evet sayısal yapabiliyordum ama doktor vesari olmak istemiyordum ben dansları, müzikleri ve çocukları seviyordum. Ambada konuştum dimi hayatımı bile söylemeyi unuttum. O yüzden kendimi kisa ve öz bir şekilde tanitiyim.
Ben Jimin 21 yaşındayım ve omegayim. Yazilimcilik okuyordum ama okumayı bıraktım ve iş arıyorum biraz para biriktirdikten sonda sınava tekrar giricem ve dansci olucam. Evet dansçı olucaktim bu son kararımdı.
~Yoongi
Ben Yoongi 25 yaşındayım ve alfayim. Kendi şirketimi yönetiyorum ve bir tane çocuğum var. Yani evliyim ama eşim vefat etmişti ve tek bakmam gerekiyordu ama annesinin kokusunu istediği içn bir tane bakıcı omega arıyordum. Hem kokusu Go Won'u -bebegin adı- sakinleştiriçek ve ben evde değilken ona bakabilicek birini arıyordum.
Şuan ise işe girmek için başvuru yapan kişilere bakıyordum ama yoktu Go Won'a bakabilicek birisi. Hepsi sinirliye benziyordu. Evet dış görünüş pek önemli degildi ama benim bebeğim ağlardı sert tipe...
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
Bu bölüm kısa oldu biliyorum ama ilerliyen bolumlerde uzatcam zaten okulda yazdığım için ne ne kadar olduğunda pek bilmiyordum.
Yazım yanlışları için özür dilerim kendinize iyi bakın öptümm hepinizi ve akşam my little prince'a bölüm gelir belki 9da falanda buna tekrar bölüm atarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Destiny / Yoonmin
FanfictionYoongi çocuğu için bakıcı arıyordu Jimin ise bi iş. Omegavars (2. yazdığım omegavars kötü olmuş olabilir) Omega Jimin Alfa Yoongi