4

96 13 11
                                    

~Jimin

Şuan stresten gebericektim sanırım. Dediklerimi yanliş anlamıştır diye içim içimi yiyordu şuan. Offf ne stresli şeydi.

"Tamamm ben bebeğimi getiriyimm."Demiş ve gitmişti. Jungkook denen çocukla kalmıştım sanırım onlan kalmak beni dahada streslendiriyordu. Yok sanırım değil direk streslendirmisti.

"Merhaba eminim Go Won seni çok sevicek cok tatlisin ve kokun çok hoş. Bu arada yanış anlama bende omegayim. Kızgınlığındada benim evimdeki kalabilirsin ben o sırada burda kalırım sorun olmaz. İstediğini yapabilirsin." Dedikleri ile iyice kizarmistim. Adini dahi bilmediğim kişi acilen gelmeliydi. Bu düşünceler ve içimden lütfen gelsin diye düşünürken kucağında mini minak tatli mi tatlı bi bebekle geldi.

"Al bakalım minnoşumu kucağına." Dediğinde yanina gittim ve kucağında olan Go Won'u aldım. Baya beklemiştik Go Won ağlamak yerine gülücükler saçıyordu. O gülerken bende güldüm. Bu halide çok tatlıydı o Dünyalar tatlısı bi bebekti.

"İşi kaptın Jimin ve ben Yoongi." Ben kucağımda olan Go won'a dalmisken söylediği seyler daha fazla gülümsedim ve tesekur ettim.

1 hafta sonra

Şuan Go won uyuyordu bende canım sıkıldığı için mutfağa girmiş ve yemek yapmaya başlamıştım. Normalde bu benim görevim değildi ama eve çok yorgun geliyordu ve yemek yapmak onun için ayrı yorucu oluyordu bu yüzden Go Won uyurken yemek yapicaktim.

Hızlıca malzemeleri çıkardım ve bildiğim bir yemeği yapmaya başladım. Uzun bi zaman -yemekleri yapma isi bittikten sonra- kapının açılmasının sesi geldiğinde hızlıca kapıya gittim tahmin ettiğim gibi Yoongi gelmişti. Hızlıca eğildim ve konuşmaya başladım "Ben yemek yaptım tabağa koyiyim mi?"

"Niye yaptın ki? Senin görevin değildi ama yinede tesekur ederim ve Kurt gibi açım o yüzden koyarsan sevinirimm." Dedi ve yukarıya çıktı. Bende hızlıca tabağına yemeğini koydum ve Go Won'a bakmak için yukarıya çıktım.

Hafif hafif kimildanmaya başlamıştı yani uyanicakti bu yüzden kucağıma aldım diğer elimde sütünü aldım. Uyandığında hafifçe sütü içirdim ve gazını çıkarıp tekrar uyuttum. Hala küçük olduğu için fazla uyuyordu.

Sonra ise Yoongi ile yemek yedik ve uyuduk.

{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}

{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Go won. En kucuk bunu bulabildimde bunun gibi hani Yoongi'nin kopyası diye düşünün.

Şimdi çocuk boyle bakılmaz felan demeyin bana küçük çocuk bakdirmadilar kardesimde yok en kucuk benim bildiğim kadarıyla yazmaya çalışıyorum.

Yazım yanlışları için özür dilerim görüşmek üzere.

Destiny / YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin