7

88 9 19
                                    

~Yoongi

Ahhh onun güzel gülüşü, saatlerce dalıp gidebileceğim gülüşü...

Bu Düşüncelerime daha fazla güldüm. Ona fena kapılmıştım. İlk geldiğinden beri belliydi aslında ona kapılacağım ama bu kadar çabuk kapılacağımı hiç düşünmemiştim. Tamamen onun etkisindeydim. O iç ve dış güzelliği beni kendisine bağlamıştı.

Onu her gördüğümde aşk ilani yapasım geliyordu, o güzel gülüşünden öpesim geliyordu, o güzel gülüşünü sadece bana bahşetmesini istiyordum. Evet, epey bencilceydi ama onun soluduğu havayı bile kıskanmaya başlamıştım.

Bunların hepsini onsuz geçen sanki hiç geçmeyecekmiş gibi olan koskoca 1 haftada anlamıştım. Ahh cidden o hafta hiç geçmemişti. Her bir saniye özlemim dahada artmıştı sadece onu istemiştim, sadece onu düşünmüştüm.

Tekrardan söylüyorum Jimin beni feci bir şekilde kendine aşık etmişti.

~Jimin

O güzel gülüşünden sonra kalpten gitmemek için uzunce direnmem gerekiyirdu en çokta çığlık atmamak için.

Ahh ama neden onlan sevgili değildim ki? Sevgili olsam o dudaklarinı doya doya öperdim.

'Sıcacık kucağında otururdum o güzel kokusunu doyadoya içimize çekerdik'

kurdumun dediği şeyle gülümsedim. Evet çok isterdim kurdumun dediğini yapmak o yüzden mirildandim kısık bi sesle.

"Evet çok isterdim bizi kucağında uyuturdu, sabah güzel dudaklarıyla uyanırdık." Bunlari demem ile kurdum içimde bildiğin tepinmisti. Kizmamistim bu sefer haklıydı kurduna çoktan baglanmisti.

Aslında kurtlarimizin bağlanması onunda azda olsa beni sevdiğini gösterirdi. Bunun aklıma gelmesi ile daha fazla heyecanlandım. Bir şansım olabilirdi ve bu Dünyadaki en ama en güzel şeydi.

Onun sevgi dolu sesiyle bana iltifatlar etmesi, ben yemek yaparken bana arkadan sarılıp boynuma öpücükler kondurmasi. Çok güzel hayallerdi ve bu hayallerimin hayal olarak kalmasını hiç istemiyordum.

{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}

Finale yaklaştık ve 8. Bölümü yetstirebilirsem aksam atmayı düşünüyorum haftaya cumada finali atar başka kitabımın giriş bolumunu yayınlarım.

Yazım yanlışları için özür dilerim bir dahaki bölümde görüşmek üzere.

Destiny / YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin