Henüz ders başlamamıştı. Öğretmenler odasına çıkıp, boş bulduğu bir yere oturdu. Kento, hocalar dahil kimseyle konuşmayı pek sevmezdi. Ayrıca henüz saat erkendi. Sabah saatleri konuşmaktan nefret ederdi. Telefonunu çıkarıp en sevdiği oyun olan kedi oyununu oynamaya başladı. Kendisi için bazla çocuksu olan bu oyuna bayılıyordu. Dersin 2 dakika önce başladığını farkettiğinde odada hiç kimse kalmamıştı. Bazen bu oyuna dalıp gidiyordu. Ilk dersi 9/b'ye idi. Sınıfa girince hiç günaydın demeden yerine oturdu. Ders anlatmak istemiyordu. Işinden nefret ediyordu.kafasını kaldırıp sınıfa göz gezdirdi. Herkes kafasına göre davranıyor, ilk günleri olmasına rağmen şimdiden kaynaşmışlardı ve dedikodu yapıyorlardı. Nanami sonunda ayağa kalktı. Ilk önce herkesi tanımak için yoklamayı teker teker aldı. Daha sonra matematiğin ilk konusuna biraz giriş yaptı. Çok geçmeden zil çaldığı için bir şey yapamadı. Herkes kantindeyken kendisi de kantine giriş yaptı ve masalardan birine oturdu. Tanımadığı bir sürü öğrenci vardı. Tanıdığı öğrencileri ona gülümsüyordu. Diğerleri ise henüz onu farketmemişti. Kantinden aldığı kahve ile gidecekken bir öğrenci ona çarptı. Kahve, öğrencinin üstüne döküldü. Nanami, kafasını kaldırıp baktığında karşısında beyaz saçlı bir kız gördü. Kız muhtemelen albinoydu. Albino kız sinirlenip, "önüne baksana aptal" dedi. Kesinlikle yeni öğrencilerden birisiydi ve Nanami'yi tanımıyordu. Nanami ise sakinliğini korudu. "Hocalarına karşı bu dille konuşabildiğini bilmiyordum..."
Agagagagaga.. yazasim gelmiyooo.kisa ama Umarim begenirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓉ℯ𝒶𝒸𝒽ℯ𝓇 ℴ𝓇 𝓁ℴ𝓋ℯ𝓇 | Nanami Kento
Fanfic"Bakıyorum hâlâ cesaretlisin?" "Ben her zaman cesaretliydim." TW:öğretmen-öğrenci ilişkisi. Madde kullanımı.