Yaşıtlarım, arkadaşlarım, ailem, çevrem...
Ve çok daha fazlası o kadar garibim ki onlara göre.
İnsanların gördüğünde dalga benimle dalga geçtiği şeyler bana o kadar normal geliyor ki.Mesela arkadaşlarım dışarı çıkıp eğlenmeye vakit harcıyorlar ben evde duvarı seyredip tavandaki noktaları sayıyorum.
Mesela çoğu insan yağmur yağarken dışarıdaysa eve gider, evdeyse dışarıya çıkmaz, ama ben tam tersiyim. Örneğin dün akşam saatlerinde yağmur başladı ve ben sırf bu yüzden dışarı çıktım.
Evimizin yakınındaki bir parka gidip ıpıslak olan salıncağa binip müzik dinledim.
İnsanlar yağmurdayken kapuşonlarını kapatır ben ise kapalı olan kapuşonumu açarım.Mesela ben sokakta gördüğüm insanlardan korkarım çünkü bana zarar verme ihtimali havayı bile soğutur.
Ya da kalabalık ortamlardan nefret ederim midem bulanır ama sebebini bilmiyorum örneğin okuldan da bu yüzden nefret ederim çünkü çok kalabalıktır.
İnsanların konuştuğu şeyler, davranışları, hareketleri o kadar garip gelir ki bana.Mesela ben hiç hayatımda şu mağazada indirim varmış hadi gidip alışveriş yapalım demedim.
Ya da bir telefon oyununa kafayı takmadım.
Beni yanlış anlamayın ben de oyun oynuyorum ama genelde arkadaşlarımın zoruyla çünkü ilgi alanım değil.
Ya da fazlasıyla asosyal olmama rağmen eve misafir geldiği zaman odama kapanmam.Bana herşey, herkes bir süre sonra korkunç gelmeye başlıyor.
Sonra onlardan uzaklaştığım için bana hesap soruyorlar.
Bazı şeyleri yapamamak benim suçum olmamalı.
Eğer ben yağlı şeylere dokunamıyorsam, karanlıkta kalamayıp aydınlığı da sevmiyorsam, asansörle uzun katlar çıkamıyorsam, dar alanlarda kalmaktan hoşlanmıyor, kapalı alanlarda nefes alamaz gibi olup boğulduğumu hissediyorsam bu beni mi korkunç kılar benim bunlardan korkmamı sağlayan şeyleri mi ?
İşte bu yüzden insanları sevmiyorum. Hatta fazla insan olan bir alana girdiğim zaman midem bulanıyor.
Ama genelde beni anlayıp derdime derman olmak yerine, kolay seçeneği seçip beni korkunç, utangaç, uyumsuz kılmayı tercih ediyorlar.Şimdi ise size soruyorum sizce ben mi korkunç biriyim, onlar mı ?
Sizleri seviyorum.
ÖPÜLDÜNÜZZZXXX.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeklik Algısı
ChickLitHep mi kurgu yazacağız ya birazcıkta hayatın gerçeklerine bakalım