Sizce de hep sonu kötü bitmedi mi güzel şeylerin ? Benim de en sevdiğim yağmurlu havalarda deli gibi koşuşturup ıslanmaktır. Tamam ıslanmaktan hiç gocunmam.
Yağmur iyi olup sonu kötü bitenlerdendir, mesela ya gök gürler küçük bir çocuk ağlayarak uykusundan uyanır, ya ıslanmaktan gocunup yağmur sevmeyen birileri ıslanır ( aslında bunlar pek umurumda değil ) , ya sokak hayvanları üşütüp hasta olur ya/da ben işte asıl gelmek istediğim nokta burası yada ben hasra olurum.
Zaten hep yapmaz dediklerimiz yapmadı mı ? Annemize de birşey olmaz anne ben hasta olmam deyip yağmurda ıslanırız ama sonu acilde biter.
Kıyamaz o dediklerimiz bize hep
"MESELA YANİ" dedirtmedi mi ?
Bak bu sefer kötü bitmeyecek bu sefer mutlu son nedir hepinize göstereceğim dedik sonuç asla hepsine gösteremedik ya biz yokuz ya bir kişi bin kişi eksiğiz. Biz bilinmezlerin hayatında hiçbir şey tam değildir, hep bir yarım kalmışlıklar vardır hayatımızda ama ben şimdi sizin yarım kalmışlıklarınızı tamlamaya geldim. Önemli olan tüm bu yaşanmışlıklara rağmen dimdik durabilmek. ( zaten dik durmazsan kamburun çıkar ) :))) şimdilik bu kadar hayatımızdan yeni gelişmeleri ne yapıyoruz yorumlara yazıyoruz.Sizleri çok çok çok seviyorum sevgili değerli kıymetli ve güzel okurlarım.
ÖPÜLDÜNÜZZZ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeklik Algısı
Chick-LitHep mi kurgu yazacağız ya birazcıkta hayatın gerçeklerine bakalım