4 tane kardeş vardı ve bu 4 kardeşin ismi şunlardı:
Jisoo
Jennie
Lisa
Rose
Bu 4 kardeş çok iyi geçiniyordu ta ki anneleri ve babaları ayrılana kadar...
4 kardeş ortaokulda zorbalar tarafından çok fazla zorbalık görüyordu. Hatta Jennie daha önce intihara dahi kalkışmıştı fakat Rose fark edip Jennie'yi durdurmuştu.
Jennie'nin intihara kalkıştığı an:
Jen: Artık dayanamıyorum sanırım atlamaktan başka çare kalmadı çok yüksek kahretsin...
Rs: Hey Jennie! Ne yapıyorsun orada çabuk oradan geri dön atlayamazsın Jennie.
Jen:Artık başka çarem kalmadı Rose, dayanamıyorum!
Rs: Heyy, hemen böyle pes edemezsin zorbaların bunları yapmasına rağmen rahat yaşayacağını mı sanıyorsun!? Bu zorluklara onlarda katlanmak zorunda kalacaklar gelecekte sonuçta.
Jen: Sanırım haklısın Rose... Hayattan pes edemem.
Kavga sesleri yükselir*
Anne-A, Baba-B.
A: BENİ NASIL ALDATIRSIN SANA GÜVENİYORDUM SAHİ NEDEN BÖYLE BİR PİSLİĞE GÜVENDİM O AYRI BİR MESELE.
B: BENDE NEDEN SENDEN DAHA GÜZELLERİ İLE EVLEMEYİPTE SENİNLE EVLENMİŞİM Kİ!
A: SENDEN BOŞANIYORUM 0R0SPU Ç0CUĞU
B: AYRILIRSAN AYRIL BE MAYMUN KADIN!
Ji: Sabah sabah ne oluyor yine(uykulu bir sesle)
Rs,Jen,Ls: Aynen
B,A: BOŞANIYORUZ
4 kardeş: birbirleriyle bakışırlar* NE!?
Tabii hemen ayrılmadılar ve tam 10. sınıfa girerken ayrıldılar.
Kızlar kime gideceğini seçmelilerdi. Babaları bir varlığı olabilsin diye kızlarını tehdit ediyordu.
B: EĞER BENİ SEÇMESSENİZ SİZİ ANNENİZDEN ALIP SÜRÜM SÜRÜM SÜRÜNDÜRÜRÜM!
Kızların hepsi babalarından korkuyordu bu yüzden ya bir şey yaparsa korkusuyla onu seçmişlerdi. Rose ise annesini seçmişti, çünkü babasından kardeşleri aksine hiç korkmuyordu
Rs: Neden babamdan korkuyorsunuz o bize hiçbirşey yapamaz
Ji: Rose annem babam sayesinde ilaçlarını alıyor, ilaçlarını almazsa seni öldürebilir!
Rs: Ama kendini de öldürebilir!
Ls: Son kararın mı Rose?
Rs: Evet ona göz kulak olacağım kardeşlerim...
Jen: Seni özleyeceğiz kardeşim! Kendine iyi bak...
Rs: Görüşürüz...
Bu vedalaşmanın üstünden iki yıl sonra Rose'nin annesi Rose uyurken camdan aşağıya atlayarak intihar etmişti bunu Rose çığlık sesleri sayesinde uyanıp camdan baktığında fark etmişti saat gece 3 civarıydı o zaman. Kızlar bunu haberde görüp hemen Rose'ye ziyarete gelmişti saat 10:00'a doğru, kızların gözlerinden göz yaşı değil kıpkırmızı bir kan akıyordu artık. Ha bu arada babaya giden kardeşler zengindi artık, babaları zengin ve insanları güzelliği ile büyüleyen bir kadınla evlenmişti. Herkes keşke bu adamın yerinde olsaydım diyordu artık babaları için.
Rose hala zorbalar tarafından zorbalığa uğruyordu, sonunun annesi gibi olacağından korkuyordu. Artık Rose'de bunları çekebilecek güç yoktu. Artık Rose'nin zorbaları durduracak bir hamle yapması gerekiyordu. Rose plan yapmaya başlamıştı hatta çoktan...
Rose'den
Artık bir şeyler yapmalıydım gittikçe zayıflıyordum onları durdurmalıydım! Ve sonrasında aklıma mükkemel bir şey gelmişti. Onlara bana yaptıklarını yapacaktım, bu beni güçlü yapardı ve ben zorbaları durdurabilirdim! İntikam almaya çalışırken artık gözüm kararmıştı, aklımda şeytani senaryolar kurarak onlara nasıl bana yaptıklarını yapabilirim diye düşündüm. Bu plana tüm üneversiteyi katarak bir katliam başlatma fikri hiç bir şekilde aklımdan çıkmıyordu. Ve artık o oyunu kurmaya karar verdim. Tüm okuldan intikam alabileceğim ve onlara gücümü gösterebileceğim bir oyun! Neden kötü olsun ki? Oyunu adına kadar düşündüm -bullies and the bullied- bana göre mükemmeldi bu fikir. Bu oyun programına sadece okuldaki öğrenciler girebilirdi. Şifre de sadece kurucu Rose'nin doğum tarihiydi. Yani oyuna girenler öğretmenlere söyleyemez veya etrafa yayamaz, yayanlar ağır cezaya çarptırılır ve bu oyun hakkında yayılan bilgiler özel yöntemle silinir ve elinde hiçbirşey olamaz. Bu oyuna giren her öğrenci bu oyunun bir parçasıdır. Oyunda herkesin sohbet içinde olabileceği bir grup var -bullies and the bullied grubu- bu grupta her bana zorbalık yapana bir bildirim gelecektir -bugün kü kişi sensin- ve gruba ayriyetten zorbalanacak kişi yazılır bize karşı gelen kişilerde dahil. okulumuzun kimsenin bilmediği bir bodrum katı var zorbalanacak kişiler oaraya davet edilecektir veya zorla götürelecektir ve bodrum katında zorbalanmaya başlanacaktır...
Rs: Sonunda ilk gün senin Alya zorbam:)
Oyuna tüm okul katılmıştı ve gerçektende iş Rose'nin istediği gibi ilerliyordu, neredeyse tüm öğrenciler intihar ediyordu...
Haberler: Seul da çoğu öğrenci intihar etmeye başladı sebebi hala bilinmiyor fakat bu intihar olayları sebebi bilinmediği için okuyamayan öğrenci sayısı da büyük bir artışta veliler çocuklarını korkudan okula gönderemiyorlar!
Zorba öğrencilerde dahildi artık okuyamayan öğrencilerin arasına fakat hala saklanmalarına rağmen zorba öğrenciler güvende değillerdi Rose zorba öğrenciler saklandığı için duramazdı yineden bir plan yapmalıydı
YOU ARE READING
three police officers and a serial killer
Fantasyburada 4 kardeşten 3 polis ve 1 seri katilin hikayesini anlatıyorum başrol Rose