Evettt yeni bölüm!!
100 okunma olmuş fic teşekkürlerrr
😭💕💐Çok mutluyumm 😼💞
Neyse sizi daha çok sıkmayayım okumaya başlayın tekrardan teşekkürler..
-
Daha sonrasında dersler teker teker bitince öğle arası olmuştu. Bizimkiler ile toplanıp kantine indik. Ben lavaboya gideceğimi söylerek oradan ayrıldım.
Lavaboya gelince yüzüme biraz su vurup dışarı çıktım.
Merdivenlerden aşağı indikten sonra kantine girip arkadaşlarımın yanına gittim. Kendime bir sandalye çekip oturdum ve benim için alındığını düşündüğüm yemeği yemeye başladım.
Herkes yemeğini yiyip sohbet ediyorken birden felix nefes nefese yanımıza geldi.
Han: "Ne oldu lan? Nefes nefese kalmışsın."
Masanın üstündeki açılmamış şu şişesini alıp Felix'e uzattım, oda teşekkür edip içmeye başladı.
In: "Yavaş iç hayvan boğulacaksın!"
Felix Jeongin'in dediğine karşılık bir kaşını yukarı doğru kaldırdı ve bir süre duraklayıp birşey düşündükten sonra su şişesinin kapağını kapatıp Jeongin'in üstüne fırlattı.
Hepimiz kıkırdayıp Jeongin'e bakıyorduk. O ise öfkeli olduğunu düşündüğü bakışlarını Felix'e yolluyordu. Ama attığı bakışlar Felix'i korkutmak yerine daha da büyük bir kahkaha atmasına sebep oldu.
Minho'dan;
Hyunjin ile biraz sohbet ettikten sonra beni diğer arkadaşlarıyla tanıştırmak için kantine getirdi.
Yanımda Hyunjin, karşımda ise daha 5 dakika önce tanıştığım Changbin ve Chan vardı. Gerçekten Hyunjin'in de dediği gibi kafa dengilerdi.Arada sohbet edip yemeğimizi yiyorduk. Birden bire Aşk konusu açıldı. Bu konu benim pek ilgilenmediğim bir konuydu. Doğrusu Aşk'a pek inanmıyordum. Ama herkes birşeyler söyleyince bende dinlemek zorunda kaldım.
Öğrendiğim kadarıyla Changbin ve Jeongin sevgiliymiş, Chan'ın hoşlandığı biri varmış.
"Ee yokmu senin sevgilin falan Minho?" Chan bu soruyu bana yönelttiğinde hayır anlamında başımı salladım ve konuşmaya başladım.
"Ben Aşk'a pek inanmıyorum."
"Hoşlandığında mı yok?"
"Şöyle söyliyeyim beni kendine aşık edecek kişi daha doğmadı."
"Çok büyük konuşma. Bende öyle diyordum, fakat tutuldum bir civcive." Hyunjin bunu söyledikten sonra biraz ilerideki sarı saçlı çocuğu izlemeye başladı.
Jisung'dan;
"Arkadaşlar ben mi yanlış mı görüyorum yoksa süper yakışıklı prensim Hyunjin bana mı bakıyor!"
Felix'in dediği şey ile birlikte hepimiz (Jisung, Seungmin, Jeongin) kafamızı arka tarafta olan masaya doğru çevirdik.
Masada Chan, Changbin, Hyunjin ve Minho oturuyordu. İçimden ne ara arkadaş oldular diye geçirdim.
"Arkadaşlar ben galiba bayılıyorum. Beni biri tutsu-" Felix daha cümlesini tamamlayamadan heyecandan yere yığılı verdi.
Kantinde olan bir kaç kişi bize şaşkınca bakıyordu. Onlara aldırış etmeden hemen Felix'in yanına eğildim.
1 dakika bile geçmeden Hyunjin ve diğerleri yanımıza geldi. Hyunjin birden Felix'in yanına eğildi ve ona seslenmeye başladı.
Seslere cevap gelmeyince Hyunjin Felix'i kucağına aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üst Komşum - Minsung
Fanfiction- 𝗠𝗶𝗻𝗶 𝗳𝗶𝗰 - Binadaki yıllardır boş olan daireye, hiç beklenmedik bir anda Lee Minho ve ailesi taşınır. Han Jisung, bu çocuğu merak ettiği için arkadaşı Felixten numarasını veya Instagramını bulmasını ister, ama bu mesajı yanlışlıkla binadak...