Şimdiikk... ilk olarak kucuk bir tanitayim su bizim oglanlari ve ailelerini ehee ~ ( ̄ ³ ̄)
Han Jisung- 17 yasinda, 169cm boyunda, burcu basak, Lise 11. Sinif ogrencisi. En yakin arkadasi Felix.
• Annesi - Ayun
• Babasi - Juwon(gercek isimler ile alakasi yoktur.)
Lee Minho- 17 yasinda, 172cm boyunda, burcu akrep, Lise 11. Sinif ogrencisi. En yakin arkadasi Hyunjin.
• Annesi - Eun
• Babasi - Jiho(gercek isimler ile alakasi yoktur.)
Hwang Hyunjin- 17 yasinda, 179cm boyunda, burcu balik, Lise 11. Sinif ogrencisi. En yakin arkadasi Minho. Felixi seviyor.
Yang Jeongin- 17 yasinda, 170cm boyunda, burcu kova, Lise 11. Sinif ogrencisi. Changbin ile 10. Sinifin basindan beri sevgili.
Lee Felix- 17 yasinda, 171cm boyunda, burcu basak, Lise 11. Sinif ogrencisi. En yakin arkadasi Jisung. Hyunjinden hoslaniyor fakat duygularini acikca dile getiremiyor.
Seo Changbin- 17 yasinda, 167cm boyunda, burcu aslan, Lise 11. Sinif ogrencisi. Jeongin ile 10. Sinifin basindan beri sevgili.
Christopher Bangchan- 18 yasinda, 171cm boyunda, burcu terazi, Lise 12. Sinif ogrencisi.
Kim Seungmin- 17 yasinda, 175cm boyunda, burcu basak, Lise 11. Sinif ogrencisi.
★
Digerlerinin Anne, babasinin ismine Gerek yok diye dusunuyorum.
Zaten gerektigi zaman Ben size kucuk bilgiler verecegim ♡
ilk bolumu yarin atmayi planliyorum umarim istedigim sekilde yazabilirim ve hosunuza gider
( ne diyon æmina daha okuyucun bile yok 🦖💨)
( Sen kimsin yarram?)
( Ben senim 🙊)
( hiigg? host lutfen konusma. )
( tm bb.)
( gorusurz btch 😏👊)NAH EMOJISI GETIRILSIN DIYENLER?? 🖐-👇-👊
Neyse boylede idare ediyoz iste
(>︿<。)saat 12 oldu olacak yani zibarma vaktiii. ben kacmak siz de fice oy verip guzel yorum yapmak. Taam mi lan? Hayde ben yatanzii gorusueuz sevkililerim 🙈🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üst Komşum - Minsung
Hayran Kurgu- 𝗠𝗶𝗻𝗶 𝗳𝗶𝗰 - Binadaki yıllardır boş olan daireye, hiç beklenmedik bir anda Lee Minho ve ailesi taşınır. Han Jisung, bu çocuğu merak ettiği için arkadaşı Felixten numarasını veya Instagramını bulmasını ister, ama bu mesajı yanlışlıkla binadak...