Jungkook hoca vermiş

35 2 18
                                    


Evett ilk bolum ile karsinizdayimm

Ay heyecanlabdim bi saniye

ilk ficimi yaziyoeum... Omege yani!?! 😜😧

Yanlisliklar olabilie yani kusuruma bakmayin tm?

Sizi sevenzii!! Hadi okumaya baslayin cok konustum😙

( bu fic kufurlu soz, siddet, ve sapiklik(😋) icerir. Rahatsiz olan su an okumayi birakabilir.)

Jisungun agzindan,
(Yok gotunden)

Sabah odamda duyduğum takıntılar sebebiyle sesi çıkaran kişinin tüm sülalesini elden geçirdim küfürlerim ile...

NOLUYOR AMINA KOYAYIM!? HOROZ MU DÖVÜŞTÜRÜYORSUNUZ OROSPU ÇOCUKLARI!?

HAY ANASININ AMINA EYFEL KULESİ SOKTUĞUM BI SUS ARTIK ÇILDIRACAĞIM!!

Jisung nefes almaksızın, ard arda ses çıkaran kişiye sövüyordu.

En sonunda dayanamayıp ters döndü ve yüzünü yumuşacık yastığına gömdü, ayni anda kulaklarını da yastığı ile beraber kapatıyordu. Ayaklarıyla birlikte durmaksızın yatağı pat patlıyordu. Böyle sinir krizi'ne girmiş bir sincap görmüşmüydünüz hiç?

Bir anda kapı tıklandı.

"Oğluuum, girebilir miyim?"

Kapıdaki kişi Jisungun annesiydi.

Jisung, annesinin duyabileceği bir şekilde seslendi;

"Girrr"

Annesi, jisungun bu halini görüp, küçük bir kahkaha patlatmıştı.

"Jisung kalk hadi. Şu haline bak, aynı yolunmuş tavuklara benziyorsun!"

"Haha çok komik, gülmekten altıma sıçtım doğrusu."

"Ne! Yine mi altına sıçtın?"

"Anne ne saçmalıyorsun, hem ben ne zaman sıçtım altıma lan!"

"He doğru ya kardeşindi o, kokudan odaya girilmiyordu. Keşke sana temizletseydim. Hay aklımı seveyim!"

"Hem sen annene lan mı diyorsun eşşek sıpası!"

Bu sözü kafama terlik atarak söylemişti.

Menzilini hesaplayamadım, ama tam alnıma isabet ettiğine %100 emindim.

"Anne karşında insan var, insan! öyle atılır mı ya!"

"Hani nerde insan, ben neden göremiyorum? Burda benden başka insan yok ki?"

Laf sokucu sözleriyle yine sinirimi bozmaya çalışıyordu.

"Tamam, bu kadar şaka yeter. Kalk yatağını topla, sonrada gel kahvaltını yap."

Annem tam kapıya yönelmişken onu durdurdum.

"Anne sabahtandır matkap sesinden tut, işci seslerine kadar her şey duydum. Nereden geliyor bu sesler?"

"Üst kata genç bir çocuk ve ailesi taşınmış. Annesi ile biraz konuştum çocuğun, baya tatlı kadın. Kendime yeni kanka buldum desene hahayt!"

"Oha oraya kimse taşınmıyordu, noldu da birden geldiler acaba? Baya şaşırdım."

"Valla bende şaşırdım. Neyse ne hadi topla şuraları ve aşağı gel."

"Tamamm!"

Hemen gidip yüzümü yıkadım. Daha sonra odayı toplayıp, üstümü değiştirip aşağı indim.

Üst Komşum - Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin